oji schreef:Misschien had de eigenaar wel met de DA vooraf overlegd dat die Bucospan en de pijnstiller echt het laatste redmiddel waren, en als dat niet zou werken, dat ze het dier zou laten gaan.
Nee, er zou gewoon een behandeling tegen de slokdarmverstopping gestart worden.
Er was helemaal geen sprake van de handdoek in de ring gooien.
Niet elke koliek is terminaal, soms hebben ze gewoon net even iets extra's nodig om eruit te komen.
Dat was dit ook, we gingen er volledig van uit dat het goed zou komen.
Gewoon spoelen, AB kuur tegen evt longontsteking en de hoogbejaarde dame kon weer verder.
Ik probeerde in eerste instantie een beetje vaag te blijven door enkel en alleen feiten te geven.
Maar er werd door bepaalde bokkers doorgezeurd.
Vandaar dat ik meer info gaf.
Eigenaar is geen social mediatype, nooit geweest ook, dus dat zijn dan weer aannames.
Net als het 'bemoeien' wat stalgenoten C en ik deden.
Sorry, sommige mensen zijn nu eenmaal handiger in crisissituaties dan anderen.
En gelukkig ga ik gewoon goed met mijn stalgenoten, zeker in situaties als deze.
Ik stel altijd vragen aan mijn DA, als deze iets doet en dat is altijd welkom.
Dus ja als er dan een zoiets zich voordoet stel ik vragen.
Vanwege mijn werk heb ik geleerd om mijn cliënten een stem te geven. Ik was op dat moment een stem voor de pony.
Kan je haar helpen om er uit te komen en later, wees open en leg de eigenaar uit wat hier gebeurd.
Vind het eigenlijk vreemd dat sommige mensen hier blijkbaar alles maar slikken van hun DA zonder vragen te stellen.
Om even terug te komen op de originele vraag. Ik heb nachtdienst gehad dus ben net weer wakker, maar ben wat grieperig dus ik kan nu niet een heel telefoongesprek gaan voeren.
Ik ga zeker contact zoeken maar zal dat misschien via de mail wel even doen.
Nogmaals, niks tegen de eigenaar of de DA is puur en alleen voor mezelf.