ChelseaAyLee schreef:Dan heb ik nog niet verteld van de dierenarts die wilde temperaturen, wat niet lukte, weg liep om sedatie klaar te maken, waarop mevrouw bliksemsnel haar kont draait en hem een trap tegen zijn kont na geeft. Niet hard, maar wel raak. Ze had toen wel een hele heftige puberperiode, maar vind het wel ook typerend Asha, nog even zo'n rare actie.
Tegenwoordig laat ze zich wel goed behandelen en temperaturen gelukkig, we hebben eraan gewerkt. En ze laat zich dus buiten de rare explosies juist uitstekend hanteren, ze weet zich verder prima te gedragen en wat de grenzen zijn.
Rochiril schreef:Dit verhaal klinkt overigens niet echt als een uiting van EVCM. Dit klinkt ook gewoon als gericht uithalen, niet zozeer vanwege een medisch probleem.
Ik zeg niet dat dit misschien OOK speelt overigens.
Het kan ook goed een tumor op de eierstokken zijn oid. Een paard van een kennis van mij kreeg daar gevaarlijk hengstengedrag van. Na de operatie had ze weer de liefste en betrouwbare merrie ooit.
TS ik denk dat je het best af bent op een kliniek. Foto's om EVCM te beoordelen, kunnen slecht met mobiele rontgen worden gemaakt omdat die apparatuur vaak toch wat minder is. Op de kliniek kunnen ze gelijk ook verder onderzoeken wat nodig is.