Het gaat om Saracen, maar heb je even pb gestuurd ook. Ze hebben een soort volbloed afdeling en warmbloed/sport/pony afdeling haha. Ik heb er, nadat paard echt flink ziek was geweest met ondanks medicatie bijna 40 graden koorts voor een paar weken, 1 zak van 1 van de soorten voer van gegeven. Speciaal ook voor paarden op boxrust, want dat was bij ons helaas ook het geval en na 1 zak zag ze er weer perfect uit. Maar als dat niet voldoende was geweest (die was makkelijk want was volledig voer en had dus alle vitamine en mineralen) had ik Equi Jewel gegeven. Ik ken geen paard dat daar niet enorm goed van bij kwam. Is wel een 'topper' uit mijn hoofd, dus geef je bovenop het normale voer. Maar bij bijna alle paarden is 1 zak genoeg en hoef je maar 500 gram van te geven (mag meer maar de meeste hebben genoeg aan 1 zak met 500 gram per dag).
Ik heb ook gewoon advies gevraagd aan hen, want kende het merk al via een vriendin die in Engeland woont en al jaren werkt met volbloeden daar. Zowel degene die nog in training staan voor racing, maar ook heel veel die met hun 2e carrière bezig zijn. Eigenlijk heb ik haar dus advies laten vragen, ze waren echt heel vriendelijk.