Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Een veearts laat zo een pony echt niet rondlopen tot 6 februari. Als ik bel voor zo een geval, komen ze dezelfde dag of er is goed telefonisch overleg en ze leggen iets klaar.
HellHounds schreef:ziezoziezo22 schreef:Het is jammer dat je verder totaal geen informatie wil geven
Want hoe kunnen mensen dan mee denken of het genoeg is,want voor het zelfde kunje nog genoeg dingen verbeteren maar misschien is alles al perfect en dan denk ik ook het is genoeg
Stel jij voert inderdaad nog hooi dan en hij is allergisch vd schimmels in het hooi dan is het heel logisch dat hij benauwd wordt.
En dan is je omgeving dus niet stofvrij en zul je een andere plek voor je paard moeten zoeken als ze geen ander voer willen aanbieden en jij hem beter qua benauwdheid wil krijgen.
Maar kan ook ook prima restschade zijn(als je hem nu geen droog hooi voert) maar het nu gissen voor iedereen omdat je niks verder verteld over je management
Er is niks te veranderen aan het management, het is stofvrij, ze staat 24/7 buiten. Het hooi kan ik niks mee doen. Andere plek word hem ook niet & het is niet alleen haar astma wat hier het probleem is. Als je d'r astma weg denkt heeft ze ook d'r hoeven en d'r uveitis.
Haar longen is permanente schade, ik kan niet meer voor haar astma doen dan wat ik nu al doe.
Zo moeilijk is dat toch niet?