Earth schreef:Ik denk dat het ook goed is dat je met een andere mindset hem in handen neemt. Nu heb ik een beetje een gevoel dat je boos bent en dat wat af reageert op hem. Ik snap de frustratie, maar probeer dat thuis te laten. Als jij gefrustreerd raakt, dan raakt hij dat ook.
Ik heb nog wel een goede tip. Ik had ook zo'n gevaarlijk projectiel met peesblessure. Die sprong zelfs bovenop mensen enzoGelukkig was ik niet de sjaak maar wel anderen helaas. Bij hem hielp het om een longeersingel om te doen, en dan longeerlijn door het halster of hoofdstel en dan vast maken aan de singel. Als hij braaf is hangt de lijn gewoon los, maar als hij er vandoor wil stuiven dan trek je hem scheef en dan kan hij zijn kracht niet gebruiken. En jij hoeft weinig kracht te gebruiken. Dat had die van mij snel genoeg door.
Ik ben heel de dag van slag geweest, heb ik werkelijk nog nooit gehad met of van hem. Het is nu wel weg hoor, maar de teleurstelling was gewoon sterker dan ikzelf.
Wat jij beschrijft is de noodstop. En daar heb ik zelf ook aan gedacht vandaag. Ik heb hem nooit nodig gehad, dus bedacht al hoe ik dit kan doen. Nou zo dus! Dank!