germie schreef:Sterkte er mee. Je paard had ook een buiksingel los, haha.
Maar als je nu ziet dat ze pijn heeft, dat is dus wat ik bedoel met is het wel eerlijk naar het dier toe. Want die begrijpt het niet. Je brengt ze weg met minimaal pijn, en ze worden dan uiteindelijk wakker en lopen veel meer kreupel dan eerst. Geven ze nu zo veel pijnstilling dat de pijn geheel weg gaat of doen ze dat niet?
Je neemt je paard nu mee naar huis? Of durf je thuis de verzorging nog niet aan? Want een verband wisselen, eventueel antibiotica spuiten e.d. is prima zelf te doen en als ik lees dat het tegenwoordig 42,50 per nacht kost op een kliniek, dan is daar snel een paar 100 euro winst te behalen door het zelf te doen. Is in mijn ogen ook fijner voor het paard, gewoon in de eigen stal. (en wat bij mij meespeelt is dat ik dus een slechte ervaring heb met die ene nacht dat ik een paard in Emmeloord op de kliniek achter gelaten heb, gelukkig nooit vaker mee hoeven maken).
Hi! Nee we nemen haar niet mee, het lijkt me nu niet handig om haar op de trailer te zetten en de zorg die wij thuis kunnen geven is niet even goed als dat het op de kliniek gedaan word, ze komt over twee weken gelukkkig wel terug en tot die tijd zoeken we haar gewoon heel veel op, ze geven idd wel pijn stilling . Ik vind het zelf ook heel erg naar maar als ze niet geopereerd zou worden zou ze ook geen blij weidemaatje zijn en ik wou haar echt niet laten inslapen dus ookal is het nu wel heel erg zielig en voel ik me daar natuurlijk ook wel schuldig over (hoop ik) dat het nu steeds minder word en ze uiteindelijk gewoon pijn vrij en blij is