Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BigOne schreef:Wanneer de reguliere da een dier opgeeft dan is er niets op tegen om holistisch te gaan proberen, niet geschoten altijd mis .
Maar wel in het achterhoofd houden dat je meestal alleen de succesverhalen hoort.
Ninx schreef:BigOne schreef:Wanneer de reguliere da een dier opgeeft dan is er niets op tegen om holistisch te gaan proberen, niet geschoten altijd mis .
Maar wel in het achterhoofd houden dat je meestal alleen de succesverhalen hoort.
Geldt dat niet voor alles?
Bovendien kun je ook met je dier prima een holistisch arts bezoeken wanneer deze niet afgeschreven is natuurlijk.
Ninx schreef:BigOne schreef:Wanneer de reguliere da een dier opgeeft dan is er niets op tegen om holistisch te gaan proberen, niet geschoten altijd mis .
Geldt dat niet voor alles?
Bovendien kun je ook met je dier prima een holistisch arts bezoeken wanneer deze niet afgeschreven is natuurlijk.
Elisa2 schreef:Misschien denkt ze dat iemand die altijd anti alles wat alternatief is is dat wel weet.
Laarakkes heeft wel vaker paarden kunnen helpen die regulier afgeschreven waren. Niet in alle gevallen natuurlijk maar ik zou zo'n kans ook aangrijpen.
Rizette schreef:Elisa2 schreef:Misschien denkt ze dat iemand die altijd anti alles wat alternatief is is dat wel weet.
Laarakkes heeft wel vaker paarden kunnen helpen die regulier afgeschreven waren. Niet in alle gevallen natuurlijk maar ik zou zo'n kans ook aangrijpen.
Altijd anti alles wat alternatief is? Verklaar je nader? Je hebt blijkbaar geen Lecher antenne nodig om een conclusie te trekken over wat ik wel of niet denk of vind . Hoezo " altijd anti alles wat alternatief is? " Hoe kom je daarbij?
india schreef:Ach de meting van vandaag ( met cm .. geen antennes ) liet zien dat de grootste gezwellen weer een cm of meer zijn geslonken deze week ..
Dus iets gaat er goed
De grootste was 10,5 doorsnee vorige week .. die in zijn oksel ..
Nu 9
c_alsemgeest schreef:En wat zou zwarte komijn dan doen bij kwaadaardige tumoren?
Hutcherson schreef:Echter toen ik las over het doormeten met antennes etc haakte ik toch wat af. Je hebt holistisch en zweverig. Antennes en bloedzuigers en guasha enzo zitten voor mij wel in de laatste categorie, maar weet je, het is niet pijnlijk voor het dier. Als de eigenaar bereid is het te proberen en het te betalen. Why not? Zou ik ook doen wss.
djengo schreef:Fijn dat je paard opknapt.
En ach de reguliere zorg zit er ook nog wel eens naast. Dus zolang er zo vooruitgang in zit of stabiliseert is dat fijn.
Zwarte komijn schijnt ook een positieve werking te hebben op tumoren. Wellicht ook nog het proberen waard.
Hopelijk kun je nog lang van je paard genieten.
Babootje schreef:Hutcherson schreef:Echter toen ik las over het doormeten met antennes etc haakte ik toch wat af. Je hebt holistisch en zweverig. Antennes en bloedzuigers en guasha enzo zitten voor mij wel in de laatste categorie, maar weet je, het is niet pijnlijk voor het dier. Als de eigenaar bereid is het te proberen en het te betalen. Why not? Zou ik ook doen wss.
Ik kan het me voorstellen![]()
Tot je het een keer hebt gezien en weet hoeveel opgebouwde kennis daarachter zit.
![]()
Heel simpel gezegd: Elke materie heeft een trillingsfrequentie. Zo heeft ons lichaam en elk orgaan (en delen van organen) een eigen frequentie in gezonde staat; wijkt deze frequentie af dan is er een disbalans. Dat geldt ook voor de ziekteverwekkers zoals bacterien, schimmels, virusssen etc. Zo kan worden gemeten waar het probleem zit en de oorzaak van ervan. Al die energiewaarden zijn in de loop der jaren steeds meer in kaart gebracht.
Dat veel medicatie uit kruidenpreparaten bestaat is ook niet bepaald onwetenschappelijk. Veel wordt ook door de pharmeceutische industrie gebruikt. Dus het is allemaal minder zweverig dan je denkt dat het is.
Hier wordt de werking van de lecherantenne uitgelegd: https://holistischdierenarts.nl/lecher-antenne/
Ninx schreef:c_alsemgeest schreef:En wat zou zwarte komijn dan doen bij kwaadaardige tumoren?
"Een ander onderzoek laat zien dat zwart komijnzaad de activiteit van neutrofiele granulocyten stimuleert. Dit is het meest voorkomende type wittebloedcellen in ons lichaam dat verantwoordelijk is voor het elimineren van kankercellen voordat ze zich kunnen ontwikkelen tot tumoren."