Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Jeetje wat sneu voor dit dier. Ik snap dat je hier niet meer aan begint, dit is niet 1 probleem.
Misschien kun je nog wel de manege aansprakelijk stellen of hier iets mee doen, want dit is echt horror dat een paard hier nog recent mee gewerkt heeft...
Hieperdi schreef:Wat vreselijk zeg! Arm beessie. Zal ook wel heel erg veel pijn hebben.
belle_boef schreef:Heel eerlijk, ik zou er niet meer aan beginnen. Die pony heeft waarschijnlijk zo veel pijn dat het lijf zich er voor afgesloten heeft.
Ze loopt dus al maanden met ellende rond en een behandeltraject gaat enkel nog maar pijnlijker zijn. Je gaat een natte periode tegemoet, wat herstel niet gaat bevorderen.
Heel verdrietig en zonde van je aankoopgeld maar dood is een waardige eindigend van haar ellende.
En ik gok dat ze ook niet meer de jongste is als ze al 8 jaar op die manege heeft gelopen.
Granoek schreef:Die van mij is een gigantische baby en laat wel meteen merken als hij ergens pijn heeft, maar die heeft op 6 maanden met straalkanker geen dag kreupel gelopen. Heel raar! Kwamen er ook maar achter toen zijn straal begon te bloeden met kappen
prugelpiet schreef:Ik zou hier zeker geen natuurlijk bekapper bij halen, maar een hoefsmid die écht weet wat die doet, die niets anders dan ervaring heeft met moeilijke gevallen en ook vaker samenwerkt met dierenklinieken. Genoeg gerenommeerde klinieken die zelf hoefsmeden in dienst hebben.