Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Earth schreef:DAn zou ik hem laten gaan. Hij had nu al moeten verbeteren, dus er is hoogstwaarschijnlijk schade ergens.
Dat weet je toch helemaal niet!
Deze huidige dierenarts heeft nog helemaal niets gedaan om het dier überhaupt te ondersteunen, helpen, noch behandelen... Hoe kan je dan zomaar beslissen de stekker eruit te trekken?
Voor hetzelfde geld komt er straks een second opinion en is het een fluitje van een cent om het dier te doen opknappen...
Ayasha schreef:Ik denk dat als het een fluitje van een cent was het dier niet al vier dagen op omvallen stond er van uit gaande dat DA1 gewoon een opleiding gehad heeft. Simpele dingen kunnen de meeste DA’s echt wel oplossen.
Little_Gift schreef:anca schreef:Maar ben je niet als de dood dat ze omvalt en een been breekt? En er weet niet hoelang ze ligt en dan dus veels te laat bent?
Dat zou mijn grootste angst zijn.
Dat kan met een perfect gezond paard ook prima zomaar voorvallen.
BigOne schreef:Sterkte ts, je laat verschillende dierenartsen kijken en ik snap je volledig dat je niet meer de medische mallemolen ingaat . Die week behandelen met medicatie zou ik wel doen indien de da dit vanmiddag na onderzoek wederom voorstelt. Zolang ze nog eet, drinkt en geen pijn heeft kun je daar nog op wachten. Bij geen verbetering zou ik haar na een week laten gaan.