Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Door jullie heb ik nu de horseflex besteld. Wat een verschil in prijs met phytonics.
Suikerbalans doet hier niks, phytonisc wel. Hopenlijk deze ook.
En hopen dat ze het hier wel eten. Op het oog lijken er veel dezelfde dingen in te zitten.
Maar wat vervelend dat ze het niet eten.
Hopelijk werkt de slueslimix.
DuoPenotti schreef:Door jullie heb ik nu de horseflex besteld. Wat een verschil in prijs met phytonics.
En hopen dat ze het hier wel eten. Op het oog lijken er veel dezelfde dingen in te zitten.
Pally schreef:Ik voer mijn paard nu ook Triphala en daar merk ik wel echt verschil mee. Ik hoef er niet veel van te geven en hij eet het ook goed.
Hiervoor ook al glucobalance van Phytonics gehad en de suikerbalans van Vitalstyle, maar had bij beide niet echt het idee dat het wat deed
Sanniejtjuh schreef:DuoPenotti schreef:Door jullie heb ik nu de horseflex besteld. Wat een verschil in prijs met phytonics.
En toch, je moet van Horseflex meer voeren. Ik heb het even doorgerekend en ik kom toch nog goedkoper uit met de phytonics.
Horseflex
600 gram € 30,50
2x 20 gram per dag = 40 gram.
€2,03 per dag, 2 paarden
Phyotonics
500 gram, €58,-
2x 8 gram per dag=16 gram
€ 1,586 per dag, 2 paarden
Ik blijf dus wederom bij Phyotonics voor dit seizoen.
Inmiddels er iets ingekregen hieperdie?
xYaartje schreef:Hier werkt de combinatie Vitalstyle Slueslimix plus Hartog Essential Balancer plus Glucose Support van Horseflex toch nog goed.
Gisteravond at Asfaloth alles netjes op!
Wellicht voor jullie ook een optie om de slueslimix van Vitalstyle te proberen?
dems75 schreef:Mijn ruin heeft een vermoedelijke glutenintolerantie en is insulineresistent. Ik gaf de gluco support en dst werkte op zich wel maar al lezende zie ik veel meer voordelen aan de triphala. Die heb ik nu dan ook besteld en ga ik proberen! Ben benieuwd!
DuoPenotti schreef:Ja ben ook wel benieuwd.
De vita style deed hier ook niks.
Jou zou zeggen dat de Horseflex weinig verschil maakt met phytonics. Gezien de ingrediënten.
Ga er vanuit dat ze het hier wel eten.
dems75 schreef:Mijn ruin is ook een moeilijke eter en hij lust heel veel niet. Het enige waar hij een moord voor doet zijn de vernieuwde pavo dailyfit koeken. Voorheen veeeel te veel suikers maar de verbeterde receptuur valt me niet tegen. Ik geef de koek in stukjes als beloning of ik los het op en maak er een papje van om supplementen doorheen te roeren.