Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hedwig1 schreef:TS, ik zie dat je het paardje te koop hebt staan. Wel sneu, want kans is natuurlijk redelijk aanwezig dat ze ergens terecht komt waar ze toch weer bereden gaat worden.
hwn schreef:FemxMellie schreef:Wat een ellendige dingen zijn die pees blessures. Ik lees dat veel mensen laser therapie hebben gedaan. Is dat een dure behandeling? Ik sta overal voor open ook al is rust en heel veel tijd het beste medicijn volgens mijn dierenarts :0
Ik had geluk: voor laserbehandelingen zijn mijn dierenartsen spotgoedkoop: amper 20 euro per keer, aan huis (en geen voorrijkosten). Maar ik heb begrepen dat dit nogal uitzonderlijk laag is.
Ben wel heel tevreden van die laser, maar verder kan ik je niet echt adviseren, aangezien de blessure van mijn merrie zo ernstig was dat ze afgeschreven is als rijpaard. Maar ik zou vooral het resultaat van de scan afwachten, en idd eventueel een opbouwschema vragen.
Emm72 schreef:Hallo vraagje vandaag viel mij op dat mijn 4 jarige ruin een beetje verdikking heeft aan buitenkant van zijn voorbeen net boven de kogel. Het is niet warm en loopt niet kreupel. Ik heb mijn dierenarts gevraagd maar die belt pas maandag. Zou dit een peesblessure zijn? Zie foto. Bedankt voor reactie.