Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mloui schreef:Waarschijnlijk mag TS op het BCG/Sarcoiden spreekuur komen van Utrecht. Hiervoor zorgen ze altijd dat er een clubje sarcoiden paarden tegelijk gepland wordt, want een potje BCG is (heel!) erg duur en maar zeer beperkt houdbaar na openen.
Paardenkliniek de Veluwe doet ook wel wat BCG, wellicht kun je die contacteren of die eerder zouden kunnen?
Babootje schreef:sevke schreef:Sorry, maar dit begrijp ik niet. Dan ga je toch gewoon naar een andere kliniek?
Nou dat. Omdat er maden meespelen moet er echt beter dan oppervlakkig naar gekeken worden. Voor hetzelfde geld zitten die maden dieper in de bult dan TS kan kijken.
Babootje schreef:sevke schreef:Sorry, maar dit begrijp ik niet. Dan ga je toch gewoon naar een andere kliniek?
Nou dat. Omdat er maden meespelen moet er echt beter dan oppervlakkig naar gekeken worden. Voor hetzelfde geld zitten die maden dieper in de bult dan TS kan kijken.
Griffioen schreef:Uit het verhaal van TS begrijp ik dat ze er serieus mee bezig is. Ze heeft ook hier advies gevraagd. Beschuldigende reacties zijn niet nodig vind ik. Het is vervelend van de wachttijd, maar soms is het niet anders.
Achterom schreef:Ah, jij weet het beter dan Utrecht.
Babootje schreef:Babootje schreef:
Nou dat. Omdat er maden meespelen moet er echt beter dan oppervlakkig naar gekeken worden. Voor hetzelfde geld zitten die maden dieper in de bult dan TS kan kijken.Achterom schreef:Ah, jij weet het beter dan Utrecht.
Dat zeg ik niet, maar ik begrijp dat ze nog naar Utrecht moet. Of heb ik iets gemist?
Babootje schreef:Babootje schreef:
Nou dat. Omdat er maden meespelen moet er echt beter dan oppervlakkig naar gekeken worden. Voor hetzelfde geld zitten die maden dieper in de bult dan TS kan kijken.Achterom schreef:Ah, jij weet het beter dan Utrecht.
Dat zeg ik niet, maar ik begrijp dat ze nog naar Utrecht moet. Of heb ik iets gemist?
Achterom schreef:Als Utrecht het verantwoord vindt dat ze wacht, waarom dan zitten drukken dat ze naar een andere kliniek moet?