Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Dat dacht ik wel, maar dat staat toch niet in het topic? Of heb ik daar overheen gelezen? Ik heb de indruk dat momenteel veel paarden met CPL ineens veel meer last daarvan hebben en daar kan het andere lopen dan ook vandaan komen, niet van de hoeven, maar meer van daarboven dus.
Misschien toch verstandig om de dierenarts te laten komen, misschien moet de CPL even heftiger en anders behandeld worden.
Lindsey_99 schreef:Het kan best zijn dat hij wat gevoelig loopt, dat doen wel meer paarden die op verharding lopen. Als het zo blijft, ook als hij niet meer op het gras komt, dan zou je hoefschoenen kunnen proberen.
Doorgaans hebben Tinkers goede hoeven, maar ze kunnen wel wat gevoelig zijn op de zool.
Van de bekapping ben ik zo aan de buitenkant niet zo onder de indruk; hij heeft nog flare wat eigenlijk niet hoort. Heb je foto's van de onderkant en zijkant?
Citaat:Tip voor TS: zoek eens echt goede hulp! Je zegt steeds dat je genoeg mensen om je heen hebt die verstand van paarden hebben. Maar als dat zo was opende je niet iedere keer opnieuw een topic met een probleem.
Janneke2 schreef:Citaat:Tip voor TS: zoek eens echt goede hulp! Je zegt steeds dat je genoeg mensen om je heen hebt die verstand van paarden hebben. Maar als dat zo was opende je niet iedere keer opnieuw een topic met een probleem.
TS kan allerlei redenen hebben om een topic te openen.
Dus graag 'smeer nivea en wees lief met oma'
Nivea: niet invullen voor een ander.
Oma: oordelen, meningen en adviezen.
Iemand kan een topic openen uit nieuwsgierigheid, om tunnelvisie te vermijden, om ervaringen/ideeën van anderen te vragen, als dubbelcheck - en dat kan allemaal terwijl iemand goede mensen om zich heen heeft.