mandymonica schreef:Op de kliniek is de röntgen krachtiger, geeft betere foto's. Vandaar op de trailer gezet. Weet niet of ze vanuit Emmeloord helemaal mijn kant uit zouden willen komen, maar vragen staat vrij.
Dank Avalanche voor het helpen mijn gedachten te ordenen, echt heel fijn!
Ja, op de kliniek is de röntgen krachtiger, maar een gestrest paard toont anders op de voltes op het harde en zachte. Thuis krijg je over all een eerlijker beeld, vandaar de suggestie. Overigens moet je doen wat voor jou het beste voelt he
Graag gedaan
Toen is hij hard en heftig onderuit gegaan. Op dat moment leek er verder niets aan de hand, maar is nu wel iets wat in mijn achterhoofd zit als oorzaak.
Al dan niet als onderdeel van een anti-schrik-parcours. Hij loopt er dan redelijk eenvoudig op. Ook wel eens rondje gereden en thuis weer uitgeladen. Heel verbaasd paard
Maar het helpt niet. Hij komt er niet eens per definitie heel bezweet af, maar hij staat te roepen en te stampen en als een stoplicht te lang duurt dan schudt de trailer.... Kan wellicht beter worden met de tijd, veel trailerervaring heeft hij uiteindelijk ook nog niet. Maar voorlopig is het niet bepaald zijn favo tijdsbesteding. Ik denk dat ik hem eens met een vriendje die wel rustig reist in een 2-paards moet zetten. Maar daar heb ik meer hulp bij nodig, want dat trekt mijn auto niet. Maar staat zeker op de planning!
Dat zadel heeft er maar beperkt op gelegen en vormt zeker niet het hoofdprobleem. Ben zelf overigens niet eens een groot fan van Ghost, wel van boomloos en zeker van Barefoot. Maar daar was mijn paardje zelf minder van gecharmeerd. Maar als het puur aan het zadel lag, zou ik heel gelukkig zijn eerlijk gezegd. Dit probleem zit letterlijk dieper.
Maar al reconstruerend moest ik concluderen dat het niet anders dan een pijnreactie geweest kon zijn en dan heb je wat te onderzoeken.