Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Is dit dan niet onthouden van zorg?
En ik reageer omdat ik het dier toch net iets belangrijker vind dan de rest.
onpaard schreef:Het is jouw veulen. Jij bent verantwoordelijk. Zoek een oplossing zonder je achter de daden van andere te verstoppen. Als het mijn veulen was dan had deze al lang de zorg gekregen die nodig is.
Cambiar schreef:Ibbel schreef:Het was Pasen. Veel DA's zullen voor zo'n akkefietje dan idd niet komen, want niet levensbedreigend.
Wow....akkefietje, amai.
Veulen stond te pompen van de koorts.
Cambiar schreef:God ver Dom me, heb gedaan wat ik kon , kun jij niet lezen misschien?
Ik ben tot vandaag blijven bellen tot ik de juiste veearts te pakken had.
Hij is vandaag uiteindelijk behandeld, en dat is dankzij mij.
Wat een echte rot mensen zijn jullie. Echt vreselijk
Cambiar schreef:onpaard schreef:Het is jouw veulen. Jij bent verantwoordelijk. Zoek een oplossing zonder je achter de daden van andere te verstoppen. Als het mijn veulen was dan had deze al lang de zorg gekregen die nodig is.
Dat heb ik gedaan, niet gelezen, ziek mens?
Hij had me gevraagd voor nog extra persoon om hen te halsteren en in te spuiten, waar ik voor gezorgd had.
Veearts zou terugkomen 's anderendaags maar niet gedaan, leer eerst lezen vooraleer je lekker nastampt
Cambiar schreef:Leed vermaak en word nog toegelaten ook.
Om te kotsen dit.
Na alles wat ik deed mij nog eens de schuld in de schoenen schuiven, op een dag Kom je het ook tegen, karma.
Als een veearts zegt dat hij terugkomt en niet doet, dat is NIET mijn verantwoordelijkheid!!!!
Ik heb gezorgd voor extra hulp zoals beloofd had en hij zond zijn kat omdat het feestdag was