Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lukasje schreef:Wat ga je eigenlijk concreet melden ?
Want met dit ( ik citeer): “Toen overviel me een hele grote golf van verdriet en eenzaamheid. Die was niet van mij. Dat wist ik wel. Jeetje dat deed me pijn om dat te voelen. Als paarden oprecht zoals een mens konden huilen, was hij dat op dat moment aan het doen. Zo voelde het voor mij in ieder geval” ga je bij de dierenbescherming niet ver komen vrees ik.
je kwam hierheen voor meningen. Heel goed toch juist denk ik dat je dat hebt gedaan? sommige mensen zie ik hier nu fel reageren maar wat ik vooral denk is: er zijn dus geen foto's gemaakt, het is niet op social media gegaan op een plek waar mensen het dier en de locatie kennen (dat had heel vervelend kunnen zijn voor de eigenaar idd), de dierenbescherming is niet ingeschakeld. Goed toch, dat we ts hebben kunnen informeren dat dat niet nodig was? ook daar is bokt voor, denk ik dan. Liever dat mensen het hier vragen als een soort van second opinion, als dat men meteen hogerop gaat terwijl er wellicht niks aan de hand is.