Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Natascha schreef:proberen kan nooit kwaad
En over de dooddoener erfelijkheid: een slecht spijsverteringskanaal kan erfelijk zijn. De daaruit voortkomende klachten dus ook.
Ikzelf kom uit een familie met darmklachten (van moederskant). Spatische darmen, darmkolieken en ik weet niet wat meer. Als ik me aan een dieet houd met zo weinig mogelijk melk en weinig vlees heb ik nergens last van terwijl de arts zegt "ja, het zit in de familie, leer er maar mee leven". Ammehoela. Gezonde voeding kan een hoop uithalen. Ook bij paarden.
Anya"]
[quote="Fellor schreef:Ik heb op zich niks tegen dat muilkorfje, want hij kan het ervoor ergens anders hebben aangeleerd en dat krijg je er niet meer uit. Boveniden is aangetoond dat sommige paarden het overnemen van andere paarden of het gewoon doen uit aanleg ofzo.
meissielief schreef:mijn paard zuigt ook maar het paard wat er naast staat neemt de gewoonte toch zeker wel over
Anya"]
[quote="meissielief schreef:mijn paard zuigt ook maar het paard wat er naast staat neemt de gewoonte toch zeker wel over
ruitje schreef:maar is zo'n bal waar voer uit rolt nix?Ik heb geen idee hoe t werkt enzo....maar volgens mij verlengt dit de etenstijd?:D
Anya"]
[quote="ruitje schreef:maar is zo'n bal waar voer uit rolt nix?Ik heb geen idee hoe t werkt enzo....maar volgens mij verlengt dit de etenstijd?:D