Mar_jolijn schreef:Franklin denkt niet licht over inslapen, als hij denkt dat het goed kan komen probeert hij het, als hij het niet weet stuurt hij je door. Als hij dit uitspreekt is het eigenlijk voor mij duidelijk.. sterkte, hoe dan ook..
Precies wat ik ook dacht, paar jaar geleden stond mijn pony met een gescheurde pees, daar zag Franklin op zich nog een mogelijkheid door een jaar boxrust en bepaalde therapie. Echter toen ik hem vertelde dat mijn merrie moeite had met staand slapen (viel dan soms bijna om) was dat al een extra ding. Ik kreeg toen een keuze, of dus een jaar op rust met behandeling of inslapen. Ik heb toen voor inslapen gekozen omdat ik een jaar boxrust niet wilde voor mijn merrie en ik heb haar ter plekke ook direct laten inslapen door Franklin. (dat verraste hem misschien wel enigszins, maar ondanks metacam had mijn merrie pijn en dat wilde ik haar verder besparen)
TS, de keuze blijft altijd pijn doen, maar ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Heel veel sterkte