Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
S_GUN schreef:Colonels shinning gun (vader)
Gunnebee (moeder)
Adje appen. Ok!
Reining gereden ja.
Voetjes op de foto. Alles ok!
alice0cullen schreef:Ik zie dat hij alleen getest is op pssm1, dat hoeft niet te betekenen dat hij niet positief is op de andere vormen. Zijn er uit mijn hoofd 5 of 6.
Hannanas schreef:Sowieso is een andere instructeur een betere keuze lijkt mij. Je wordt nu aangeleerd om van voren naar achteren te rijden met druk, in plaats van achteren naar voren rijden waarbij aanleuning en nageeflijkheid de laatste beloning zijn als alles klopt.
Zadel zou ik eens laten controleren door een andere zadelmaker, en/of eens een veel korter passend westernzadel proberen/lenen.
S_GUN schreef:Hannanas schreef:Sowieso is een andere instructeur een betere keuze lijkt mij. Je wordt nu aangeleerd om van voren naar achteren te rijden met druk, in plaats van achteren naar voren rijden waarbij aanleuning en nageeflijkheid de laatste beloning zijn als alles klopt.
Zadel zou ik eens laten controleren door een andere zadelmaker, en/of eens een veel korter passend westernzadel proberen/lenen.
Bedankt, maar ook weer niet. Het gaat even over Jojo zijn probleem en niet over de lesgever.
Ik vind het fijn om bij hem te lessen en dit is ook maar een kleine momentopname van al de lessen die ik al nam.
Ik vraag inderdaad ook raad aan een andere zadzelpasser. Thx!