Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisje88 schreef:Voer uitmeten gebeurt vaak met de biotensor. Met diezelfde tensor kun je ook nog heel veel andere dingen doen dus. Daar werk ik zelf ook mee. Heb aan iemand die de lecher antenne gebruikt wel eens gevraagd wat het verschil nou precies was. Vage ditjes en datjes maar mijn conclusie was dat er niet zo veel verschil was. Het ding ziet er anders uit maar de uitkomst is hetzelfde.
DuoPenotti schreef:Ofwel: mensen die het vaag vinden en niet geloven in uitmeten met een lecher antenne op afstand hebben gewoon een kennisachterstand?Ja dat is vaag zeiden de mensen die voor het eerst met elkaar belde.
Door een draadje met elkaar bellen terwijl je aan de andere kant van het land bent.
Ja dat is vaag zeiden mensen, mobiel met elkaar bellen niet eens een draadje, gewoon zo door de lucht.
Askja schreef:DuoPenotti schreef:Ofwel: mensen die het vaag vinden en niet geloven in uitmeten met een lecher antenne op afstand hebben gewoon een kennisachterstand?Ja dat is vaag zeiden de mensen die voor het eerst met elkaar belde.
Door een draadje met elkaar bellen terwijl je aan de andere kant van het land bent.
Ja dat is vaag zeiden mensen, mobiel met elkaar bellen niet eens een draadje, gewoon zo door de lucht.
Als dat zo is, dan verneem ik graag de wetenschappelijke onderbouwing van dat 'uitmeten op afstand'![]()
Telefoneren begon in ieder geval niet als vage notie die naderhand pas bewezen werd, maar als een op wetenschap gebaseerde uitvinding. Subtiel verschilletje.
Askja schreef:DuoPenotti schreef:Ofwel: mensen die het vaag vinden en niet geloven in uitmeten met een lecher antenne op afstand hebben gewoon een kennisachterstand?Ja dat is vaag zeiden de mensen die voor het eerst met elkaar belde.
Als dat zo is, dan verneem ik graag de wetenschappelijke onderbouwing van dat 'uitmeten op afstand'![]()
Telefoneren begon in ieder geval niet als vage notie die naderhand pas bewezen werd, maar als een op wetenschap gebaseerde uitvinding. Subtiel verschilletje.
DuoPenotti schreef:Ik heb helemaal geen behoefte het te weerleggen.
Mensen vinden het wat door ervaring of vinden dat niet.
Prima toch?
pien_2010 schreef:Ik vind dat wel een zwakteaanbod hoor DuoPenotti, en ik zou het wel heel graag bewezen willen zien. Maar volgens mij kan het niet. En dat is heel jammer. Ik denk nl dat ook de lecherantenne als het eenmaal bewezen zou zijn een enorm positief middel kan zijn om mee te werken voor de gewone dierenartsen en dat geeft dus een enorm breed onderzoekspectrum.
Muze schreef:Den hoek geeft er wel cursussen in.. ook voor niet dierenartsen.