Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lnvdh schreef:www was al benieuwd hoe het was.. wat erg zeg dat het dan vh hooi is gekomen.. ik zou het toch na laten kijken en terug sturen.. hopelijk dat de hooiboer ze niet aan een ander doorverkoopt daarna :-(
tienus63 schreef:lnvdh schreef:www was al benieuwd hoe het was.. wat erg zeg dat het dan vh hooi is gekomen.. ik zou het toch na laten kijken en terug sturen.. hopelijk dat de hooiboer ze niet aan een ander doorverkoopt daarna :-(
Als de oorzaak een dood dier in een baal is, vind ik dat de leverancier niet zoveel te verwijten valt.
Tenzij hij willens en wetens een dode haas/ree of wat ook maar heeft laten liggen in het gras en zo in de baal terecht is gekomen.
Als dit de oorzaak is, betreft het maar 1 baal in een partij en kan normaliter de rest van de partij gewoon gevoerd worden.
Mijn vader heeft ons altijd geleerd dat we een dood dier in de sloot moesten gooien als die in het gemaaide gras lag.
En wanneer hij willens en wetens perceel gras maait met giftige planten erin.
Laat gewoon een monster onderzoeken van wat je denkt dat de verkeerde baal is en van de baal die je nu voert.