Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jeika schreef:De DA is m’n vader, die kan er deze week wel even naar kijken denk ik. Maar hij is meer van de koeien, dus ik weet niet hoe ver we gaan komen.
Jeika schreef:Dat is waar. Ik ga gewoon naar de praktijk van m’n pa, de graafschap in Vorden. Ik heb even met m’n moeder overlegt, we gaan een afspraak maken voor foto’s. Daarna kijken we verder. Mocht er iets uitkomen als artrose of ks, moet ze helaas weer terug. Hoe jammer ook.Ik ben al super erg gehecht aan haar dus ik ga duimen voor een positieve uitkomst.
Het komt vast door d’r naam, de wet van Murphy slaat toe
Jeika schreef:Lief dat jullie het vragen! Met Murphy gaat het opzich goed, ik heb veel met haar gewandeld afgelopen dagen. De dierenarts is gebeldik dacht alleen dat rug (en hals) foto’s ook gemaakt konden worden met mobiele röntgenapperatuur, maar dat is niet zo. We zullen dus met haar naar de kliniek moeten, maar we hebben geen trailer of trailerrijbewijs. Maar we gaan even rondvragen en we komen er vast wel uit!