Kan zomaar zijn dat hij dat gaat ontkennen, want ik zeg natuurlijk dat hij heel slecht werk heeft geleverd.
Ik heb zoiets nog niet meegemaakt. Een stalgenoot zei al; wat als hij zegt dat hij altijd prima werk aflevert en dat hij het gebit van de pony nog een keer wil bekijken nu? Dat ga ik dus niet toelaten, omdat de pony nu in 1 week tijd 2x gesedeerd in de klem heeft gehangen. Dat ga ik hem niet aan doen. Zeker niet met de wetenschap dat het allemaal al gevoelig is. Hij mag best de foto's zien die Roos gemaakt heeft, maar in theorie zou hij ook kunnen zeggen dat hij daar niets me kan.
Maar goed, ze hebben nog niet gereageerd dus ik vul maar wat in doordat een stalgenoot dat zo vroeg en wat fantaseerde.
Wat ik al eerder schreef; ik heb tot nu toe altijd hele goede ervaringen met deze kliniek en heb deze arts ook al vaker erbij gehad voor het gebit en geen klachten gehad.
Alleen dit is niet een ' ach we zijn allemaal mens en kunnen een foutje maken' want daarvoor is hij echt te rigoureus aan het werk geweest.
Ik ben ook benieuwd naar de reactie.
Mijn dochter is super verdrietig. Het is haar pony. Door haar autisme is hij echt haar beste vriend en ze waren ook zo lekker op weg qua training. Ook best zuur dat ze alles voor de komende weken af kan zeggen.
Maar ze is vooral verdrietig voor hem, dat hij pijn heeft terwijl we hem alleen maar een fijn gebitje wilde bezorgen