Daarom denk ik dat ze haar schoenen niet uit wilde.. Ze heeft alles heel goed door.
Humeur is wel weer opgeknapt inmiddels.
Het hoefbevangenheids verhaal laat me nu niet meer goed los. Vannacht gezocht naar filmpjes van lopende paarden die het hebben, en er zat er een tussen waar het toch echt wel op lijkt. Enige is dat ze zo duidelijk op het harde veel beter loopt, hoeven niet warm zijn, niet zo afwijken, ze niet op de typische manier staat. De zolen worden juist holler ipv boller. En ja, je kunt gewoon alle hoefjes krijgen, je kan de benen alle kanten op bewegen en buigen. Op de tang reageerde ze donderdag helemaal niet (maar toen had ze mss meer pijn van de koliek) , vrijdag nauwelijks. Dat is toch gek?
Ik ben er zelf ook echt ziek van, vreselijk dit

(van zo'n 300 kilo baal, dus ze heeft behoorlijk dr best gedaan). Ook had ik er een deken op. Ze deed gisteren eerst een paar minuten alsof ze niet kon bewegen in de deken maar dat trok bij, vanochtend liep ze er vrolijk mee rond.
heeft zelfs gebokt enzo, ze vond zichzelf bijzonder grappig. Na een minuutje dollen was ze wel weer braaf.
zag er niet eens heel beroerd uit. Ze hebben de meeste tijd schouder aan schouder gestaan hoor, anders had ik het gestopt. Na het uurtje was ze bekaf en wou ze graag weer terug in haar eigen stukje, maar ze keek toch ook opgelucht. Even wat frustraties eruit, en vannacht kan ze weer rustig bijkomen
. Zo van, dat deed ik expres hoor, dat hoort daar