Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yarkayunda schreef:Hoi,
Mijn 23 jarige pony staakt sinds een paar maanden met aandraven....
Mk1978 schreef:yarkayunda schreef:Hoi,
Mijn 23 jarige pony staakt sinds een paar maanden met aandraven....
Eerst is het een paar maanden, daarna sinds gisteren... dit is een heel onsamenhangend verhaal... ik zeg niet dat je niets om je pony geeft, ik zeg alleen dat je verhaal niet klopt en je geen vragen beantwoord.
Bel de dierenarts en geef deze beste man/vrouw wel juiste informatie, anders kan zelfs de dierenarts niets voor je pony betekenen.
yarkayunda schreef:Ik vind het vervelend dat er zo gereageerd word want ik geef heel veel om haar en heb het beste met haar voor. Daarom opende ik dit topic ook.
bigone schreef:Je hebt ook echt overal een excuus voor he, succes met de pony. Jij geeft les en kunt haar niet rijden en een leerling wel want die pakt door, tja.
Wanneer je het beste met haar voor hebt en dat geloof ik zeker dan doe je wat ik zei, geld lenen van je moeder en onderzoeken van de botten, foto's van de onderbenen rondom.
yarkayunda schreef:bigone schreef:Je hebt ook echt overal een excuus voor he, succes met de pony. Jij geeft les en kunt haar niet rijden en een leerling wel want die pakt door, tja.
Wanneer je het beste met haar voor hebt en dat geloof ik zeker dan doe je wat ik zei, geld lenen van je moeder en onderzoeken van de botten, foto's van de onderbenen rondom.
Nee ik kan haar niet rijden omdat ik te groot ben
Ineke2 schreef:Tja bokt is geen dierenarts en je schrijft best een vaag verhaal met later ineens veel toevoegingen waar ik zo mijn bedenkingen bij heb.
Als je geen geld hebt nu voor de dierenarts maar je paard loopt wel gewoon prima in de wei, laat haar dan zo lopen en spaar intussen door zodat je over een tijdje wel de dierenarts kunt laten komen.
Bowo schreef:Maar je ging toch minder rijden omdat ze staakte?
yarkayunda schreef:Bowo schreef:Maar je ging toch minder rijden omdat ze staakte?
Klopt!
yarkayunda schreef:Bowo schreef:Maar je ging toch minder rijden omdat ze staakte?
Klopt!