Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neon schreef:Kijk eens naar het topic van die drachtige haflinger merrie met het ongeluk... (inmiddels is ze bevallen)
Die hebben een soort brace om het been te ondersteunen. Wellicht dat dit ook een optie voor jullie kan zijn:
[MD] Marlou heeft een ongeluk gehad
pillow schreef:Deze wond zit aan de voorkant onder de voor knie. Dat wordt lang niet zo veel belast als aan de achterkant. Deze pees heeft functie bij het vooruit zetten van het been, dus die brace van de Haf heeft naar mijn mening geen nut.
Bowo schreef:pillow schreef:Deze wond zit aan de voorkant onder de voor knie. Dat wordt lang niet zo veel belast als aan de achterkant. Deze pees heeft functie bij het vooruit zetten van het been, dus die brace van de Haf heeft naar mijn mening geen nut.
Die wond is de drukplek van het gips, niet de doorgesneden pees
Bowo schreef:Dan moet je even op de eerste pagina kijken. De foto's op de 2e pagina zijn van de voorkant gemaakt, dan zie je de achterkant natuurlijk niet. De foto van de zijkant is denk ik niet zo duidelijk omdat er algemene zwelling is en de wond gehecht is
pillow schreef:Bowo schreef:Dan moet je even op de eerste pagina kijken. De foto's op de 2e pagina zijn van de voorkant gemaakt, dan zie je de achterkant natuurlijk niet. De foto van de zijkant is denk ik niet zo duidelijk omdat er algemene zwelling is en de wond gehecht is
die heb ik gezien en op de derde foto zie ik aan de achterkant geen wond. Maar wij hoeven hier ook niet over te discuzeuren
pillow schreef:Bowo schreef:Dan moet je even op de eerste pagina kijken. De foto's op de 2e pagina zijn van de voorkant gemaakt, dan zie je de achterkant natuurlijk niet. De foto van de zijkant is denk ik niet zo duidelijk omdat er algemene zwelling is en de wond gehecht is
die heb ik gezien en op de derde foto zie ik aan de achterkant geen wond. Maar wij hoeven hier ook niet over te discuzeuren
Sloffer schreef:Jeetje wat een akelige situatie. Ik ben benieuwd naar het verdere verloop. Zes maanden boxrust lijkt me heel zwaar voor het paard. Wat doe je tegen verveling?