Echt heel erg zielig dit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knorretjee schreef:Wordt geen keizersnede, want ze kan geen anderhalf uur in de trailer staan... Gister leek het een stuk beter te gaan, ze krijgt nog steeds pijnstilling en is eventjes naar buiten toe geweest, dierenarts schatte de boel positief in. Vandaag is het weer omgeslagen, loopt bijna niet en heeft een wond op haar been (waarschijnlijk van het liggen). De wond is ontsmet en ze staat nu op een hele dikke laag stro. Ben heel benieuwd hoe dit uitpakt......
edit: typefout
kiki1976 schreef:Maar wat ik me afvraag, hoe was de merrie op het moment dat ze haar lieten dekken?
Hoe lang zat er tussen de ziekte van Weil, hoefbevangen en het dekken?
Want dit is mij niet helemaal duidelijk.
sassefras schreef:er is geen da die een hoogdrachtige merrie met zere voeten laat inslapen, en veulenen heeft ze haar voeten niet voor nodig, gepaste pijnstilling . uitzingen . afwachten, voor nu de beste optie. ik snap dat het voor ts moeilijk is, maar dat zal t voor de eigenaar ook zijn voor nu
beatje schreef:Heeft het paard geen Lyme iv Weil? Weil zorgt toch voor abortus? en dat hebben ze toch geen jaren?
Maakt op zich ook niet uit het verhaal is al triest genoeg