Weidebloem schreef:Lukasje schreef:Sorry TS dat ik even je topic vervuil maar ik wilde jou en Jet laten weten dat ik super tevreden ben over SMDC en Frans van Toor. Wat een kennis dat die man heeft, en bovendien erg geduldig (ik had nogal wat vragen) en aardig. Top
!
Ja Lukasje, geen probleem hoorBen alleen reuze benieuwd hoe het bij jullie is gegaan. Heb je een prognose? In ieder geval goed geholpen zo te lezen, dat is fijn.
Ik had 2 paarden mee. Eentje waarbij ik specifiek een UTC-scan van een pees wilde, en een paardje waarmee we al een hele tijd op de sukkel zijn en het gevoel hebben enkel aan symptoombehandelingen te doen.
Bij het eerste paard was de prognose goed. De pees is volledig terug belastbaar. Ik mag dus langzaam terug gaan opbouwen met hem. Daarmee ben ik onwijs blij maar ik durf het nog niet van de daken schreeuwen. Ik blijf voorzichtig in mijn verwachting.
Ik zal nog wel een keertje terug moeten om een opvolgscan te laten maken maar dat vind ik natuurlijk prima. Dat geeft me gemoedsrust.
Paard 2 was niet zo makkelijk, anders waren wij niet haast ten einde raad met haar ginds getrokken. Er zijn RX gemaakt van hals en bekken en een inwendige scan van het bekken. Daar zijn wel wat dingetjes op gevonden maar ze stroken naar Frans’inzicht niet met het klinisch beeld wat ze toont. Dus, is de merrie ginds gebleven en gaat er een scintigrafie gemaakt worden die ons hopelijk meer info geeft. Dat weten we donderdag.
In ieder geval was ik onder de indruk en weet ik zeker dat ik in de toekomst veel sneller richting ginds ga ipv te blijven aanmodderen.
Kostenplaatje van dit “uitstapje” gaat natuurlijk niet meevallen maar dat is even ondergeschikt.