Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnnoNiemand schreef:Voor een compleet beeld moet je ook even een foto van de onderkant (idd schoon/uitgekrabt) plaatsen. Ik zie scheuren en flare, wat er op wijst dat je hoeven iig hoogstwaarschijnlijk bij de kwartieren te lang zijn. Dat zou ik aan de onderkant willen bekijken om mezelf te controleren.
Wordt er goed bekapt dan ontstaat er geen flare.
nuscaniels schreef:Regio Voorne Putten zijn er meer dan genoeg goede smeden te vinden.
Weet niet of je al een andere smid had maar ben zeer tevreden over de mijne. Is een traditionele smid, maar kijkt echt naar hoe het paard staat en gehouden wordt. Mijne staan al jaren 24/7 buiten en hebben nog nooit een ijzer gehad.
Kapt netjes alleen wat moet, straal en zool laat die bij mij met rust want staan blootvoets en vijlt alles netjes af.
madoliefje schreef:ik ga een foto van de onderkant maken, ik heb momenteel al contact met een andere smid en die ga ik dus ook deze week langs laten komen, heb ook duidelijk aangegeven dat ik wil dat er even wat meer tijd genomen wordt dus kijken of dit bevalt
madoliefje schreef:nuscaniels schreef:Regio Voorne Putten zijn er meer dan genoeg goede smeden te vinden.
Weet niet of je al een andere smid had maar ben zeer tevreden over de mijne. Is een traditionele smid, maar kijkt echt naar hoe het paard staat en gehouden wordt. Mijne staan al jaren 24/7 buiten en hebben nog nooit een ijzer gehad.
Kapt netjes alleen wat moet, straal en zool laat die bij mij met rust want staan blootvoets en vijlt alles netjes af.
hoe heet u smid ?
Lindsey_99 schreef:Mooi dat je een andere inschakelt. De huidige maakt er zich met een jantje van leiden af...Maak je ook foto's van erna? Wel doen, want je ziet dan zelf ook goed het verschil.
Mijn vingers jeuken in elk gevalsucces.
Katyatje schreef:Ik weet niet meer hoe lang het geleden was dat je paard bekapt was maar op deze manier is het logisch dat er scheuren ontstaan. De wand is veel te dik en niet afgerond.
Maar ik ben er van overtuigd dat deze voeten er na 1 keer goed bekappen al relatief goed uit kunnen zien![]()
Ben benieuwd naar de na-foto's morgen!