Jaa het is zo fijn om hem weer thuis te hebben! Hij poept inderdaad niet veel, kleine hopen ook. Maar hij is echt heel blij en zichzelf!
Nu lekker per dag twee keer uurtje naar buiten en dat weer rustig opbouwen
pien_2010
Geplaatst: 18-09-19 14:07
Zonet had ik de moed on je topic te openen.....ik was bang, had ontstipt want had net ons paard in moeten laten slapen. En Dan dit positieve nieuws. Ben heel blij voor jullie en hoop dat het goed blijft gaan met hem.
Hoop dat er snel een dikke bult poep tevoorschijn komt . Vind het nog wel steeds zorgelijk / vreemd dat er maar kleine beetjes komen. Net alsof toch ergens een blokkade zit. Moet je ook nog zandweg oid geven?
Ja dat mesten maak ik mij ook een beetje zorgen over. Ze hebben hem heel veel gecheckt maar konden geen blokkade vinden. Het doet hem ook geen pijn om te mesten,iets wat hij eerder wel had met het zand. Zand weg hoef ik niet meer te geven, dit hebben ze in de kliniek gedaan.
Er komt wel meer vlozaad aan, dus binnenkort geef ik al mijn paarden nog even een extra kuur en neem ik Knud ook nog een keer mee hierin.
Verder gaat het goed! Temperatuur blijft rond de 37,8/37,9 hangen en hij eet goed. Hij staat liever buiten dan op stal, maar dat vind ik logisch haha. Ik vond hem vanochtend liggend in de stal met allemaal zaagsel in de manen. Ik had natuurlijk al weer de grootste schrik, maar toen ik hem riep stond hij direct op en rekte hij even goed uit met een flinke kreun eruit. Fieuw