Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hola1985 schreef:Ik weet het allemaal niet zo goed meer. Hij heeft zoveel pijn staat echt met wat grote neusgaten te hijgen. Hij wil zijn been nog steeds niet belasten. Zet hem morgen denk ik op de trailer en ga naar de kliniek. Vind een week lang zat eigenlijk.
hola1985 schreef:Ik weet het allemaal niet zo goed meer. Hij heeft zoveel pijn staat echt met wat grote neusgaten te hijgen. Hij wil zijn been nog steeds niet belasten. Zet hem morgen denk ik op de trailer en ga naar de kliniek. Vind een week lang zat eigenlijk.
hola1985 schreef:Klopt inderdaad hij staat op 2 benen. Hij ontlast kruislinks. Ik heb nog Metacam liggen, maar hij mag niks hebben. Ga zo weer naar hem toe. Als hij dan weer grote neusgaten heeft ga ik hem wel wat geven hoor.
Hij heeft geen dik been. Al vond ik op zijn voet wel een verdikking.
Ik weet niet precies hoe hoog hij de rontgen heeft gemaakt. Mocht er met mijn zoontje niet bij zijn. Het been mocht de da ook alle kanten op bewegen. Hij liet zelfs zijn 'ding uithangen.
Zie foto van die verdikking. Al weet ik niet of het voor jullie goed te zien is.