Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlackMagic17 schreef:Het paard is eerst goed gekeurd. Toen heb ik het paard gekocht en na twee weken stond ze kreupel op stal. Zoals in eerdere reacties ben ik niet bij de keuring geweest. Ik zal het bloed onderzoek nakijken. Maar volgens mij is er bloed afgenomen en dit was goed
knollentuin schreef:Zo zie ik het idd ook, een zweer die er via boven uit komt
Jouw hoefsmid die er op eigen initiatief een zooltje onder legt met een wigvorm snap ik eerlijk niet, zonder diagnose ga je niks aan stand veranderen
BlackMagic17 schreef:Ik heb contact gehad met mijn DA. Zij gaf aan dat ze twijfelde bij de diepe buiger want dan zou het paard door het zooltje al iets beter moeten lopen.
Ze stelde voor een uitverdoving op het hoefbeen te doen bij de kliniek omdat het uitverdoven destijds net onder de kogel het paard goed liep. Een echo vond zei op dit moment niet noodzakelijk.
MarjanB schreef:Maar hoe kan een paard goedgekeurd worden als ie na verdoven pas goed loopt?
Verder ziet het er wel uit als een zweer zoals de huid er daar uitziet. En als ik de foto verder zie dan denk ik ver onder geschoven verzenen en voeten waar nog wat winst aan te behalen is.
BlackMagic17 schreef:Ik heb net het nat verband er afgehaald en helaas niets geks te zien. De kootholte was niet meer warm en dik. De hoef is zelf ook niet warm. De pees zag er ook goed uit.
Toch blijft ze het voetje ontlasten en gaat ze ook veel liggen..