Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horseware schreef:En een rectale echo? Kost de wereld niet en zo heb je meteen een heel mogelijk probleemgebied in beeld.
Art_Ificious schreef:Bij het koudere weer (stormweer) heb ik net minder problemen gehad en heb ik hem zelfs nog alle 4 de hoeven gekapt. Geen problemen gehad, ook gaan wandelen zonder problemen en nog gereden zelfs.
Nu is het inmiddels 2 a 3 dagen warmer maar loopt hij nog steeds stijf als hij gewoon door de wei stapt. (Ondanks de pijnstillers) de passen die hij zet zien eruit alsof hij twijfelt of hij wel zou stappen.
Hij heeft hierbij ook een totaal andere houding en blik die ik niet gewend ben van hem. Hij zondert zich geregeld af door helemaal in de uiterste hoek te gaan staan.
Art_Ificious schreef:Horseware schreef:En een rectale echo? Kost de wereld niet en zo heb je meteen een heel mogelijk probleemgebied in beeld.
Dat durft mijn dierenarts niet aan omdat limo zich al enorm opspant bij gewoon temperaturen.
Dierenarts is dus bang dat limo dit gewoon niet gaat toelaten. (ookal is die gesedeerd)
Janine1990 schreef:Art_Ificious schreef:
Dat durft mijn dierenarts niet aan omdat limo zich al enorm opspant bij gewoon temperaturen.
Dierenarts is dus bang dat limo dit gewoon niet gaat toelaten. (ookal is die gesedeerd)
Heb je überhaupt een dierenarts gevraagd? Want die gasten hebben wel eens met zwaardere bijltjes gehakt hoor...
Art_Ificious schreef:Horseware schreef:En een rectale echo? Kost de wereld niet en zo heb je meteen een heel mogelijk probleemgebied in beeld.
Utixo schreef:Cayenne schreef:Opladen en naar een kliniek met dat dier. Als hij het dan echt zo spannend vindt, zijn er genoeg ervaren mensen om bij te springen.
Desnoods zetten ze hem in een opvoelbox.
Hij durft vast niet in een trailer.