Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Swanzie schreef:Misschien kun je eens een andere dierenarts erbij vragen? Wellicht heeft een andere dierenarts nig andere ideeen dan je huidige dierenarts?
Citaat:Er mag helemaal niet opgereden omdat het zo slecht gaat nu. Ik mag blij zijn dat ze zichzelf nu nog staande houdt op haar vier benen. Meer wil ik er voorlopig niet over kwijt.
Citaat:Ik ben ook vastberaden om er alles aan te doen wat in mijn vermogen ligt. Er kan altijd nog een second opinion gedaan worden bij een andere kliniek, maar voor nu is dat niet nodig.
maria1990 schreef:Update:
Ze is het weekend goed doorgekomen met benodigde medicatie. De klachten worden niet minder dus ik ga een second opinion aanvragen voor de zekerheid. Ze is wel wat fitter geworden, maar ze blijft enorm pompen met de flanken. Ik heb haar 24/7 buiten op rust gezet... maar dat haalde niets uit. Momenteel staat ze al 3 weken op rust (zonder enig resultaat). Als de rest van de kudde het land door crost dan blijft ze alleen achter terwel ze voorheen altijd de snelste was van de hele kudde. Ik heb alleen geen flauw idee waar ze nu zo moe en versuft van kan zijn? Ze is altijd kern-gezond geweest dus verklaren kan ik het niet?