Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSogno schreef:@bcd94, ik snap jouw advies echt niet. Ts wil een stal net naast het bos, en je ze weet dat het een eczemer is. Een ongelukkiger plaats voor een eczemer kan je niet kiezen.
Je weet dus van te voren bijna zeker dat dat beestje daar ontiegelijk veel jeuk gaat krijgen. Waarom zou je hem dat aandoen?
Er zijn heus wel andere paarden die wel aan haar wensen voldoen. Dit paard zouden de adverteerders gewoon eerlijk moeten zijn zodat hij ergens richting zee kan.
Knert schreef:HorseTimeXL schreef:Ja het punt is eigenlijk dat die al bovenaan mijn budget van 5000 euro zit. Hij is wel helemaal gekeurd dat dan weer wel dus dat scheelt..
Altijd zelf keuren. Een keurig meenemen omdat ie al bestaat zegt nog niet echt wat. Tenminste...
Keur zelf, calculeer dat bedrag gewoon in.
Verlaag desnoods je zoek budget.
Froukje schreef:Hell no dat ik mijn eczemer op proef mee zou geven naar iemand die haar vervolgens in een bos gebied wil stallen
1 week slechte verzorging wbt de eczeem en je zomer is verpest.
Ik zou dus heel goed snappen dat ze dit paard niet mee op proef gaan geven en ik zou het niet eens gaan vragen ook.
Mocht je het paard wel graag willen zou ik idd wat van de prijs willen halen, dik 5000 euro is wel heel veel geld maar een verstandige eigenaar geeft zo'n paard echt niet mee op proef.
HorseTimeXL schreef:Hallo,
Ik ben opzoek naar mijn allereerste paardje. Na jarenlang gedroomd e hebben heb ik nu de middelen om er 1 aan te schaffen. Dit moet een maatje voor het leven zijn. Nu ben ik gisteren wezen kijken naar een prachtig paard. Reed ook netjes en alles klopte. Echter zeiden de eigenaren aan het eind dat hij zich zomer eczeem heeft. Nu twijfel ik dus enorm. Hij komt op een pensioenstal vlak bij het bos en komt 's nachts binnen. Maar ik heb er verder geen ervaring mee. Kan het erger worden of blijft het stabiel? Zouden jullie een paard kopen met 'licht zomereczeem' zoals de eigenaren het zelf noemen?
met vriendelijke groet
Willemijn
(mocht er nog een recent topic zijn dan hoor ik het natuurlijk graag maar ik kon die niet direct vinden dan het algemene topic en wist niet of ik daar deze vraag kon stellen