Ik heb eigenlijk wel een aantal vragen voor je, om mee te kunnen denken met het probleem van jouw paard.
Hoe oud is ze en wat voor ras/kruising? Hoe groot is ze? Staat ze met een of meerdere andere paarden in de wei of komt ze op stukken waar anderen hebben gelopen? Hoe worden die andere paarden ontwormd? Wat gebeurt er met de mest op het stuk waarop de jouwe loopt? Blijft dat liggen of wordt dat dagelijks weggehaald?
Overigens heb ik diverse keren gelezen dat bloedwormen tot wel twee jaar kunnen overleven in een paardenlichaam, dus het kan toch wel zo zijn dat ze daar nog steeds last van heeft. Verder: heeft ze ooit met ezels gelopen of op een stuk waar ezels hebben gelopen? Ezels hebben vaak longwormen en kunnen daar tegen, maar paarden kunnen daar niet tegen. Of vlakbij koeien of schapen? Dit dan weer in verband met de eventuele leverbot-infectie.
https://wormbestrijding.nl/wormbestrijd ... bot-paard/ , hier vind je wel redelijk wat informatie over leverbot, op die site hebben ze van allerlei wormen die bij paarden voorkomen uitgebreide informatie.
Het mestonderzoek dat je laatst hebt gedaan wees geen wormen uit, maar het kan best zo zijn dat de wormen nog niet actief zijn, gezien de tijd van het jaar. Dan zie je geen eitjes in de mest.
Heb je er wel eens een chiropractor bij gehad? Die kijkt weer net anders dan een osteopaat, doet andere dingen, ziet andere dingen. Misschien dat die nog iets ziet dat de anderen over het hoofd gezien hebben.
En als je er nog steeds niet uitkomt, zou ik eens contact opnemen met Equitom, ik denk dat die ( veel) meer kunnen dan Gent.
Ik wens je in elk geval sterkte en succes, ik hoop voor je dat je paard er bovenop komt en weer zichzelf wordt!