Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarliesV schreef:Janouk inderdaad vanuit dat deel. Had je goed ingeschat. Hopelijk werkt inderdaad de behandeling.
Hoe is het met meneer Anton. Heb je daar een oplossing voor gevonden?
!
janderegelaa schreef:MarliesV schreef:Die bouw is helaas redelijk 'gehandicapt' zoals de osteo ooit zei.[ [url=m/vUL4bl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou hier helemaal niet meer op gaan zitten. Dat neigt naar mishandeling. Mennen is misschien een beter idee.
MarliesV schreef:Nelleke, werd wel een beetje opstandig van de berichten om haar er door te rijdenmaar zo blijkt maar weer dat luisteren naar je eigen gevoel en je paard altijd loont
MarliesV schreef:janderegelaa schreef:
Ik zou hier helemaal niet meer op gaan zitten. Dat neigt naar mishandeling. Mennen is misschien een beter idee.
Als je geen constructief antwoord kan geven, heb ik liever dat je je uit dit topic weg houdt.
Dier wordt niet mishandeld, is medisch aan alle kanten nagekeken voor het beleren, komt regelmatig iemand bij die haar in de gaten houdt (osteo en DA) en zoals je kan lezen gaan we er niet meer op als dit problemen geeft.