Een joekel van een Abces.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Een joekel van een Abces.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:01

Kan je een camera ophangen? Dan weet je wie en wanneer wat doet.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 12:08

Die hangt er al,maar die staat op onverklaarbare wijze op uit in het menu,terwijl ik hem echt heb aan gezet.Ook de datum is veranderd en dus filmt die niet.
Ik heb foto's een pagina terug neer gezet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:09

Wat een idioterie! Ik heb een keer een melding gedaan van verwaarlozing ( een dier wat steenkreupel is/was en waar gewoon op gereden werd, een pony met een chronische ontsteking in de kies waar geen medische zorg aan werd verleend en een paard wat chronisch aan de diaree was en geen medische zorg voor kreeg ) en ik kreeg een grote bek van het LID. Want de paarden stonden er goed bij. En "er had wel eens een dierenarts naar de pony met rotte kies gekeken". Verder werd mijn naam zonder blikken of blozen bekend gemaakt.

En bij jou lopen ze de deur plat met maar liefst 3 dierenartsen! Terwijl je paard gewoon onder medisch toezicht staat? En je hebt geen idee wie je dit iedere keer flikt?

Over meten met 6 maten gesproken.. Wat een aanfluiting zeg!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:15

Ja, je hebt foto's. Maar heb je ook filmpjes/camerabeelden van personen die je erf op komen?
Als je camera uit staat, heb je hem dan weer aangezet?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:26

Ik vind het een raar verhaal. Kan het niet dat één van de eerste twee dierenartsen de melding heeft gedaan?
Lijkt me echt sterk dat mensen bloed gaan neerleggen, maar goed het kan.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 12:46

@Cayenne het bloed moet er neer gelegd zijn,1 ik denk zelf dat het nepbloed is uit zo'n capsule.En 2 áls het van een roofdier zou zijn [het kán want er loopt een wolf in de omgeving] dan moet er een groter bloedspoor lopen en stukjes vacht liggen.Zou niet weten waarom de dierenarts melding heeft gemaakt,ze zijn zelf begonnen aan de behandeling.
Daarbij gebeurt het nu wanneer ik of op de OK lig of aan de chemo moet beginnen,zodat ik zelf niet aanwezig kan zijn bij de paarden.
Ik verdenk 1 persoon die al vaker bij iemand de LID op af heeft gestuurd.Ze zou mij kapot maken en mijn stichting, ik heb hier een screenshot van.

Als iemand een optie heeft hóe het bloed er kan komen te liggen hoor ik het heel graag.

@Tallie1979 hier staan ze gelijk op de stoep als iemand een melding doet.Ook al is het een valse melding,je kan er niks tegen doen.Het mag blijkbaar valse meldingen maken.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:57

Het lijkt me nu zaak dat je de camera voor elkaar hebt zodat je kan zien waar het bloed vandaan komt. Raar hoor.. Maar stel het is wel een bloedneus van je paard kan je dit in ieder geval aantonen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:59

gohya schreef:
@Cayenne het bloed moet er neer gelegd zijn,1 ik denk zelf dat het nepbloed is uit zo'n capsule.En 2 áls het van een roofdier zou zijn [het kán want er loopt een wolf in de omgeving] dan moet er een groter bloedspoor lopen en stukjes vacht liggen.Zou niet weten waarom de dierenarts melding heeft gemaakt,ze zijn zelf begonnen aan de behandeling.
Daarbij gebeurt het nu wanneer ik of op de OK lig of aan de chemo moet beginnen,zodat ik zelf niet aanwezig kan zijn bij de paarden.
Ik verdenk 1 persoon die al vaker bij iemand de LID op af heeft gestuurd.Ze zou mij kapot maken en mijn stichting, ik heb hier een screenshot van.

Als iemand een optie heeft hóe het bloed er kan komen te liggen hoor ik het heel graag.

Dan moet die persoon wel precies jouw agenda weten, dus dan kun je op die manier mensen weg strepen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 13:16

@Cayenne die weet ze idd. via iemand die in de groep lid is en die ik als vrienden heb op fb.
Ik heb meerdere verwijderd als lid die alles aan haar kunnen doorspelen.Zelf is ze overal geblokt en kan dus niks lezen.

Het bloed was vers,als een paard een bloedneus heeft heb je altijd sporen ervan in de neus zelf,en w.c. papier neemt het dan op. Neuzen waren brandschoon.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:17

Dan zou ik stoppen met posten op Facebook wanneer je waar bent.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 13:20

rien10 het is een besloten groep met veel leden die heel graag willen blijven volgen.
Ik kan toch niet zomaar zeggen mensen ik stop met het vervolg over kadanz.Mensen leven mee, doneren Mesistran enz.Ik laat me niet kapot maken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:21

Maar je hoeft toch niet te posten wanneer jij in het ziekenhuis bent?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:22

rien10 schreef:
Dan zou ik stoppen met posten op Facebook wanneer je waar bent.

Dit en misschien ook maar stoppen op Bokt en de politie bellen als je weer zoiets vind.
Doen ze maar een keer een test op dat bloed.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:23

gohya schreef:
rien10 het is een besloten groep met veel leden die heel graag willen blijven volgen.
Ik kan toch niet zomaar zeggen mensen ik stop met het vervolg over kadanz.Mensen leven mee, doneren Mesistran enz.Ik laat me niet kapot maken.

Tja, die donaties is leuk maar lijkt me toch dat de veiligheid van de beesten voor gaat, zorg dat de camera op orde is en in vervolg, een monster nemen van het "bloed" en laten nakijken.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 13:26

Dat staat op me eigen tijdlijn rien10, mijn familie en vrienden zijn graag op de hoogte.Je bedenkt toch niet dat iemand zoiets gaat doorspelen? leek mij niet intressant om dat door te spelen.

@Cowgirl politie doet hier niks mee,want er is geen bewijs.

Ik heb wat bloed in een spuit zitten en bewaard en ga uitzoeken wat de kosten zijn om het na te kijken.
De paarden doet ze niks aan, het gaat om mij en niet om de paarden.
En w.b.t. de camera ga ik niks over zeggen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:28

gohya schreef:
Dat staat op me eigen tijdlijn rien10, mijn familie en vrienden zijn graag op de hoogte.Je bedenkt toch niet dat iemand zoiets gaat doorspelen? leek mij niet intressant om dat door te spelen.

@Cowgirl politie doet hier niks mee,want er is geen bewijs.

Ik heb wat bloed in een spuit zitten en bewaard en ga uitzoeken wat de kosten zijn om het na te kijken.
De paarden doet ze niks aan, het gaat om mij en niet om de paarden.

Volgens mij kun je er al gewoon een ph stripje in doen om te zien of het bloed is of namaaktoelie.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 13:30

Waar haal je die stripjes?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:37

gohya schreef:
.

Nee, dat bedenk je niet. Het is raar.

Je moet wel IETS doen om dingen uit te gaan sluiten.
Je kan bijvoorbeeld voor je kinderen, broers, zussen (echt naaste familie) een whatsapp groep maken om ze op de hoogte te houden en dan een tijdje dit soort dingen niet posten op facebook.

Mensen die het echt moeten weten, die stuur je een berichtje. De anderen hebben er toch niets mee te maken of jij naar het ziekenhuis bent of niet?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:41

rien10 schreef:
gohya schreef:
.

Nee, dat bedenk je niet. Het is raar.

Je moet wel IETS doen om dingen uit te gaan sluiten.
Je kan bijvoorbeeld voor je kinderen, broers, zussen (echt naaste familie) een whatsapp groep maken om ze op de hoogte te houden en dan een tijdje dit soort dingen niet posten op facebook.

Mensen die het echt moeten weten, die stuur je een berichtje. De anderen hebben er toch niets mee te maken of jij naar het ziekenhuis bent of niet?

Mensen doen de raarste dingen ook al verwacht je het niet van ze. Daarnaast vertrouw ik FB al niet met dit soort dingen dus hier al geen serieuze prive oliebol op FB.
Rien heeft gelijk. Je kan ook nog een e-mail groepje aanmaken en anders is ouderwets bellen ook nog een optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 14:08

Nou hang er nog een camera bij verwachten ze nooit als je al een camera heb wel goed uit het zicht

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 07:46

Ik vind het een raar verhaal en wat vergezocht maar de wereld is raar dus vooruit...Wat ik dan niet snap os waarom je dooren blijft posten pp Internet. Besloten of niet, er gaat dus blijkbaar ergens iets fout. Maak voor je belangrijkste familie een groepsapp of bel ze en blijf verder ff van de radar. En zorg dat je camera werkt, dat lijkt mij niet een wereld opgave en weet je hoe en wat. Succes!

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 08:07

Gohya
Ik heb dit in stilte gevolgd omdat ik het genezingsproces vrij interessant vind.
Na de laatste ontwikkelingen heb ik eens gekeken of ik in je groep kon.
En raar maar waar, zonder problemen, vragen,... werd ik toegelaten,
Dit topic is voor buitenstaanders ook leesbaar.

Hoe interessant dit ook is, ik zou als ik jou was even helemaal niks meer posten.
Zeker niet op je fb groep.
Ik denk dat de leden dat wel zullen begrijpen. En voor deze die financieel meehelpen met de zorg van de paarden zou ik een appgroep opstarten. En verder zou ik voorlopig even niks meer op je fb zetten hierover.
Het is maar een goed bedoelde tip, maar ik spreek jammer genoeg uit ervaring.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 10:53

@GUSTIxBILL ga ik doen! laat dit topic dood bloeden.
Gisteren heel veel leden verwijderd die alleen maar mee lezen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:36

In het verleden heb je ook weleens topics geplaatst over rare dingen die rond je stal zouden gebeuren.
Vreemd dat ze steeds jou moeten hebben.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 13:18

Je bent niet verplicht om het te geloven hoor. Vandaar dat ik dit topic ga sluiten ook,dat gezeur steeds dat het vreemd is.Nee ik ga dit allemaal maar verzinnen hoor.
Houdoe.