Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:@Cayenne het bloed moet er neer gelegd zijn,1 ik denk zelf dat het nepbloed is uit zo'n capsule.En 2 áls het van een roofdier zou zijn [het kán want er loopt een wolf in de omgeving] dan moet er een groter bloedspoor lopen en stukjes vacht liggen.Zou niet weten waarom de dierenarts melding heeft gemaakt,ze zijn zelf begonnen aan de behandeling.
Daarbij gebeurt het nu wanneer ik of op de OK lig of aan de chemo moet beginnen,zodat ik zelf niet aanwezig kan zijn bij de paarden.
Ik verdenk 1 persoon die al vaker bij iemand de LID op af heeft gestuurd.Ze zou mij kapot maken en mijn stichting, ik heb hier een screenshot van.
Als iemand een optie heeft hóe het bloed er kan komen te liggen hoor ik het heel graag.
gohya schreef:rien10 het is een besloten groep met veel leden die heel graag willen blijven volgen.
Ik kan toch niet zomaar zeggen mensen ik stop met het vervolg over kadanz.Mensen leven mee, doneren Mesistran enz.Ik laat me niet kapot maken.
gohya schreef:Dat staat op me eigen tijdlijn rien10, mijn familie en vrienden zijn graag op de hoogte.Je bedenkt toch niet dat iemand zoiets gaat doorspelen? leek mij niet intressant om dat door te spelen.
@Cowgirl politie doet hier niks mee,want er is geen bewijs.
Ik heb wat bloed in een spuit zitten en bewaard en ga uitzoeken wat de kosten zijn om het na te kijken.
De paarden doet ze niks aan, het gaat om mij en niet om de paarden.
gohya schreef:Dat staat op me eigen tijdlijn rien10, mijn familie en vrienden zijn graag op de hoogte.Je bedenkt toch niet dat iemand zoiets gaat doorspelen? leek mij niet intressant om dat door te spelen.
.
rien10 schreef:gohya schreef:Dat staat op me eigen tijdlijn rien10, mijn familie en vrienden zijn graag op de hoogte.Je bedenkt toch niet dat iemand zoiets gaat doorspelen? leek mij niet intressant om dat door te spelen.
.
Nee, dat bedenk je niet. Het is raar.
Je moet wel IETS doen om dingen uit te gaan sluiten.
Je kan bijvoorbeeld voor je kinderen, broers, zussen (echt naaste familie) een whatsapp groep maken om ze op de hoogte te houden en dan een tijdje dit soort dingen niet posten op facebook.
Mensen die het echt moeten weten, die stuur je een berichtje. De anderen hebben er toch niets mee te maken of jij naar het ziekenhuis bent of niet?