Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NinaCharlie schreef:Lymfedrainage is leuk alleen zolang de haarvaten ontstoken zijn blijf je in dat cirkeltje. Heb je de lymfen “schoon/dun” dan stichten de haarvaten weer onrust waardoor je weer last krijgt van oedeem.
Eerst die vasculitis aanpakken. Het liefst bij Wapenveld. Mijn paard knapt zienderogen op maar we zijn er nog lang niet.
NinaCharlie schreef:Mag ik vragen waarom je geen contact opneemt met Wapenveld? Mag ook via PB hoor. Zij handelen middels de methode van Knottenbelt.
Wisboooo schreef:NinaCharlie schreef:Mag ik vragen waarom je geen contact opneemt met Wapenveld? Mag ook via PB hoor. Zij handelen middels de methode van Knottenbelt.
mag jij vragen hoorwij hebben dat niet gedaan omdat dit voor ons 2 uur met de trailer rijden is.
ik heb contact met knottenbelt en heb van hem de behandelmethode doogekregen.
hij zegt dat het bij mijn paard erg lang zal duren ( rond de 3 maanden verwacht hij).
maar ik heb eigenlijk een vraagje aan jullie, hij zegt dat je je paard na de behandeling voor 8 weken uit de zon moet houden. wat hebben jullie gedaan? moet je je paard dan op stal houden of hebben jullie een beenbeschermer die uv werend is erom gedaan en hem op de wei gezet.
snachts op de wei is geen optie.
NinaCharlie schreef:Mijn paard staat onder de Knottenbelt behandeling en die staat gewoon 24/7 buiten in overleg met de behandelend arts. Op stal is voor mij ook geen optie namelijk.
Wisboooo schreef:Dankjulliewel!
Ik heb de methode van knottenbelt nog niet geprobeerd ,omdat dit met het hete water mij niet aangenaam leek. dat gaan we dan toch maar is doen. Ik zal morgen anders contact opnemen met Wapenveld inplaats van mijn eigen DA.