Alternatief Phytonics gluco balance?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Re: Alternatief Phytonics gluco balance?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:12

Hoeveel geef je dan? Mijne krijgt geen vieze billen maar hij is ook niet gevoelig op z’n darmen? Ik verhoog niet, ook niet met koude nachten en veel zon. Mijne staat maar paar uur op t land en beweegt verder wel veel in de hit

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 16:49

plutolover schreef:
Hoeveel geef je dan? Mijne krijgt geen vieze billen maar hij is ook niet gevoelig op z’n darmen? Ik verhoog niet, ook niet met koude nachten en veel zon. Mijne staat maar paar uur op t land en beweegt verder wel veel in de hit

Normaal gesproken 1 schepje. Nu 1,5 schepje. Hij staat ook maar een paar uur per dag (weideseizoen is hier wel bijna voorbij). Gisteren en vandaag weer heel veel gas en mestvocht : ( ze staan sinds een paar dagen op een stuk dat 2 maanden is afgesloten om het gras bij te laten trekken er stond halverwege de zomer nog naar heel weinig.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 20:14

Dan zal de overgang van de ene naar de andere wei nu het probleem zijn. Ik denk niet dat glucobalance dit gaat oplossen, zou eerder denken aan Clear Intestine of bijv yea sacc

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 09:02

Hilary schreef:
Dan zal de overgang van de ene naar de andere wei nu het probleem zijn. Ik denk niet dat glucobalance dit gaat oplossen, zou eerder denken aan Clear Intestine of bijv yea sacc

Ja hoor dat is het zeker. Omdat de gluco balance was voorgeschreven voor als hij op de wei ging, heb ik die dosering iets opgehoogd.
Yea sacc heb ik al eens eerder geprobeerd en dat deed helemaal niets. Clear intestine zou ik nog eens naar kunnen kijken, thanks!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:32

Het is met die middelen altijd een beetje uitproberen wat wel en niet werkt. Bij mijn ruin helpen veel producten voor z’n darmen een beetje, maar de Yea Sacc tot nu toe het beste.
Verder ook oa Micro Comp uitgeprobeerd, deed het ook aardig, maar net niet helemaal.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 16:43

Maar Gluco balancer is toch niet de middel voor dunne ontlasting? Maar meer voor de suikerstofwisseling ?

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 18:31

plutolover schreef:
Maar Gluco balancer is toch niet de middel voor dunne ontlasting? Maar meer voor de suikerstofwisseling ?

Ja klopt maar het wordt ook vaak gegeven als het gras (en de suikers daarin) niet goed worden verdragen. Bij het niet goed verdragen van gras ontstaat ook vaak dunne mest.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 19:19

salamaleque schreef:
plutolover schreef:

Ja klopt maar het wordt ook vaak gegeven als het gras (en de suikers daarin) niet goed worden verdragen. Bij het niet goed verdragen van gras ontstaat ook vaak dunne mest.

Ah op die manier :)

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:33

Mochten er mensen interesse in hebben, heb ik een volledig nieuwe pot Glucobalance beschikbaar.
Hij is nog nooit open geweest.
De pony voor wie dit was, hebben wij niet meer.
Vandaar overcompleet.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 23:19

frisian_love schreef:
Mochten er mensen interesse in hebben, heb ik een volledig nieuwe pot Glucobalance beschikbaar.
Vandaar overcompleet.

oliebol...heb ik net vandaag een nieuwe pot besteld bij agradi -O-

ze zijn ovigens met korting op dit moment...ik heb er nu 44 euro voor betaald.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:05

Cowgirl schreef:
frisian_love schreef:
Vandaar overcompleet.

oliebol...heb ik net vandaag een nieuwe pot besteld bij agradi -O-

ze zijn ovigens met korting op dit moment...ik heb er nu 44 euro voor betaald.

Oww -O- heb ik bij agardi nog 49 betaald..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 22:17

Dat is altijd bij de agradi, wisselt per dag...

PFT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 13:47

frisian_love schreef:
Vandaar overcompleet.

Wat graag je ervoor inclusief verzenden?
Waar op te halen?

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 13:52

frisian_love schreef:
Vandaar overcompleet.

De pot is inmiddels verkocht

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:59

Die psyllium en biergist waar kopen jullie die? En hebben jullie daar ook een prijsindicatie van?

Ik heb bijna mijn 1e pot glucobalance op. en ik merk wel dat zij echt niet zonder kan. Zelfs in de stopweek ging ze behoorlijk achteruit. Of het was toevallig. Ik heb namelijk het idee dat als het erg koud is of vorst of vorst met wind ze heel erg veel last heeft. Ik denk dat haar doorbloeding misschien ook niet helemaal goed is in haar benen.
Momenteel gaat het steeds wat beter met haar.