Gezellig wachten tot het een beetje opgedroogd was na het spoelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SVRL schreef:Ik schrik er eigenlijk niet van. Je krijgt heel vaak wild vlees met zo'n wonde. Als de dierenarts het regelmatig weg haalt, groeit de wonde ook gewoon toe. Mijn hafje had estijds een drukverband en kreeg toch wild vlees. Is een tijdje iedere week weggesneden en je zag week na week de wonde kleiner worden. Komt wel weer goed.
EdkingEnzo schreef:Vergeleken met vorige week is er al veel minder wild vlees![]()
En ja, met de vliegen is het lastig.. kan je denk ik heel moeilijk tegen gaan.. laten we hopen dat ze geen eitjes willen leggen in de wond.
Ik ga zo weer naar haar toe. Zal weer een fototje maken
eilleen333 schreef:Het nadeel als ze er zelf aan likken is dat ze (vaak) weer schade maken waardoor de genezing langer duurt. Sommige paarden bijten de korstjes er dan steeds weer af, maar dan blijf je bezig natuurlijk.
Maar t ziet er zo van de foto af goed uit.
Joscaa schreef:eilleen333 schreef:Het nadeel als ze er zelf aan likken is dat ze (vaak) weer schade maken waardoor de genezing langer duurt. Sommige paarden bijten de korstjes er dan steeds weer af, maar dan blijf je bezig natuurlijk.
Maar t ziet er zo van de foto af goed uit.
Neejoh, zonder korstjes genezen wonden veel mooier, ik laat er nooit korsten op komen!