Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miesnaom schreef:Wat vervelend:( sorry ik wilde je geen schuldgevoel geven oid! Maar twijfelde zelf of het zin had om bescherming om te doen omdat het toch vrij warm wordt eronder. Dus dacht Miss had jij ze wel om en zeg je wat een ondingen bv.
Nogmaals sorry wilde je niet herrineeen eraan.
Heel veel sterkte, en qua tip. Misschien een voetbal met snoepjes erin dat ze lekker even bezig is! Of een “snoep” slinger. Kunstjes in stal leren. Bv flemen:kusjes leren geven. Dat ze toch mentaal lekker bezig is!
Joscaa schreef:Jeetje wat een nare situatie, vooral hoe de wond is ontstaan, gadver wat moet dat eng geweest zijn! Qua genezing zou je eens op de site van mijn vader kunnen kijken, die heeft heel heel veel wonden laten genezen en daar kun je zelf ook wel wat mee qua behandeling, staat heel veel nuttige informatie op.
http://www.veterinairewondzorg.nl
Heel veel succes en mocht het echt niet goed gaan, kun je me altijd even een berichtje sturen, ik hoop op spoedig herstel
HiFive5 schreef:Interessante site! Wat een wondes kwam ik daar tegen zeg![]()
Ik las ook dat je een wonde best vochtig houdt en met een verband errond... Zou dat in mijn paard haar stadium nog steeds gelden?
HiFive5 schreef:miesnaom schreef:Wat vervelend:( sorry ik wilde je geen schuldgevoel geven oid! Maar twijfelde zelf of het zin had om bescherming om te doen omdat het toch vrij warm wordt eronder. Dus dacht Miss had jij ze wel om en zeg je wat een ondingen bv.
Nogmaals sorry wilde je niet herrineeen eraan.
Heel veel sterkte, en qua tip. Misschien een voetbal met snoepjes erin dat ze lekker even bezig is! Of een “snoep” slinger. Kunstjes in stal leren. Bv flemen:kusjes leren geven. Dat ze toch mentaal lekker bezig is!
Geeft niet hoorZoals ik al zei ben ik nog bezig het een plaatsje te geven
Ze heeft wel al een lick-it hangen waar ze zich mee amuseerd!