Amy schreef:Niemand een objectieve mening?
Ik vind de bovenlijn wat arm bespierd, maar verder niet te mager. Mijn advies is dan nog steeds luzerne bijvoeren voor extra eiwitten. En dan ook goed kijken naar je training
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bcd94 schreef:Ik zou me niet teveel zorgen maken ik denk dat je paard vanzelf wel gaat bijtrekken, vergeet niet dat er een hoop energie naar het groeien gaat.
Ik vind je paard niet extreem mager,er mag zeker wat bij maar het is vooral weinig bespiering.
Babootje schreef:Mizora ik begrijp niet waarom je een jong paard volledig op de SP zou willen hebben. SP is een aanvullend voer dus beslist niet toereikend. Het is slobber, met name bedoeld voor oude paarden met slechte of geen tanden.
Of als aanvullende voeding om paarden wat dikker te krijgen. Maar niet als totaalvoer.
SuperZodiaX schreef:SP is zeker wel een compleet voer, staat ook gewoon op de verpakkingen. Ideaal voor oudjes maar zeker ook voor jonge paarden hoor. Ik heb mijn jonge iets schrale merrie naast haar gewone voer een aantal weken 1 kg sp bijgegeven en je zag haar opvullen. Toen ze er goed uitzag ben ik daar weer mee gestopt