Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SVRL schreef:Is Tom je dierenarts of heb je iemand anders? 3 jaar geleden ben ik 5 keer in Lummen geweest. 2 keer binnen voor onderzoeken, 2 operaties en 1 check-up. Ik had Tom, vind hem een geweldige vent en hij is een krak, maar in anderen had ik minder vertrouwen.
Dit gezegd zijnde, moet ik ook wel toegeven dat ze daar aan cases beginnen, waar anderen het zouden opgeven. Loopt het goed, super, maar helaas nemen ze soms ook de verkeerde beslissing en dan ben je naar mijn gevoel een therapeutisch hardnekkige arts. De 2de ingreep van mijn paard was zo'n erop of onder ingreep, toen moesten zijn neusschelpen eruit. En eerlijk, ook al ziet mijn paard er goed uit nu, soms twijfel ik eraan of hij zich echt wel goed voelt. Ben toen trouwens gestopt met de kosten te tellen zodra ik aan de 5 cijferkes zat.
Heeft je paard zichtbaar pijn na al die tijd, dan denk ik dat je genoeg je best gedaan hebt en je paardje rust verdiend. Sterkte!
Lizzyy schreef:KimD schreef:Ik heb ook niet veel voor mijn paard over, als het bedrag van de DA hoger is als wat hij waard is in kilo's, wordt ie geslacht. Simple as that.![]()
TS, in jou geval, met alle gemaakte kosten kan ik begrijpen dat je er een einde aan wilt maken.
Meen je datdie van mij weegt 500 kg, daar zit ik al ruim boven. Maar goed, ieder zn ding..
Suzanne F. schreef:Ik vind dat je al heel ver bent gegaan. Ik had er eerlijk gezegd nooit aan begonnen. Op zich wel zuur nu je er al zoveel geld in hebt zitten maar dat is niet anders. Ik heb wel in de loop der paardenjaren geleerd om veel minder emotioneel te denken en meer rationeel. Daarom kan ik nu zeggen dat ik er al nooit aan begonnen was.