Ik snap heus dat je emotioneel hoog zit , maar je vraagd om ervaringen. Ik denk dat (bijna) niemand hier ervaring mee heeft. Heb je ook een filmpje hoe die loopt?
De rest van je verhaal hierboven laat ik links , want dat doet er eenmaal niet toe
Dames, kunnen we het houden bij het oorspronkelijke onderwerp? De rest doet er inderdaad niet meer toe.
Askja
Geplaatst: 23-11-17 14:28
Heb je al contact gehad met een kliniek TS? Ik zou kiezen voor Kleindijk (bij Emmen) of Wolvega, met een lichte voorkeur voor Wolvega omdat dat een wat grotere kliniek is met veel expertise. Heb zelf met beide klinieken goede ervaringen. Succes en sterkte, ik hoop dat je paard nog kan herstellen, het klinkt nogal ernstig.
Hollyleaves
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-17 14:35
Doet er idd niet toe. Belangrijkste is dat paard geholpen wordt gezien de behandeling duidelijk geen effect heeft. We zijn nu dan ook onderweg naar Wolvega. Iedereen bedankt voor de adviezen, heb weloverwogen Wolvega kunnen kiezen en Schoonloo ook nog benaderd. En daar laat ik het dan ook bij.
Hoi TS, ik heb vanaf het begin je verhaal gevolgd maar omdat ik geen nuttige toevoegingen had heb ik mezelf stil gehouden. Toch ben ik wel heel erg benieuwd wat er uiteindelijk gevonden wordt. Zou je dat nog willen laten weten? Heel veel sterkte!
quintusgl
Geplaatst: 23-11-17 19:39
Ik wilde je ook wolvega aanraden, daar hebben ze alle kunde en mogelijkheden. Fijne artsen ook en de rekeningen vallen me altijd nog aardig mee. Maaaarrrrr..... je bent al heen geweest. Hoe is het gegaan. Is het vervoeren gelukt? En hebben ze wat kunnen vinden of staat ie daar nog.