Het verloop bij Atypische Myopathie gaat ook veel sneller, dus daar hoefde je je inderdaad in dit geval niet druk om te maken. De gele urine wees er ook al op dat dat niet aan de orde was. Het kan best zijn dat dit hooi wat jonger was dan de vorige lichting en dat je ene shet daar sterker op reageerde dan de ander.
Wel fijn dat je de DA er toch nog bij had gehad, die heeft toch je ergste ongerustheid weg kunnen nemen.
Zijn ze inmiddels weer helemaal de oude?
xApple
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-17 17:19
Bedankt voor je reactie. Ik wilde vrijdag weer gaan trainen met de sulky maar toen liep ze nog niet goed. Ik ga vanavond longeren dus hoop dan dat het over is..
Jet
Geplaatst: 17-10-17 18:13
Oei, dat duurt dan toch wel lang zeg! Hopend at het vandaag met longeren goed gaat, als je ment, is dat dan in een rijbak of op het gras of ga je dan de weg op? Misschien is ze op het harde nog gevoelig en op het zachte al niet meer.
xApple
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-17 18:15
Klein stukje over de weg en toen naar een stuk weide met heel veel bomen. Ze liep vooral over de weg onregelmatig. Dus dat zal het zijn hoor. Maar ik hoop dat ze vanavond gewoon goed loopt
Lief dat je het vraagt! Gwen weer helemaal de oude. Gaya liep woensdag nog niet helemaal rad dus ik ga straks ff met haar fietsen of longeren dan hoop ik echt dat ze weer goed loopt.. We hebben zondag onze 1e wedstrijd en hebben nu totaal niet goed kunnen voorbereiden
Rot is dat hè dat je niet echt weet hoe het nou écht komt... Hopelijk liep ze vandaag goed? Wel balen van je wedstrijd idd.. hoop dat Gaya ook snel weer de oude is!