Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anjali schreef:Ik snap ook niet waarom die pillen zo duur moeten zijn.2 euro per pil,de mijne moet een halve per dag,de rest van zijn leven.Die bloedtest is niet zo duur,ze vinden zo wel de klanten voor de pillen.Maar ja,wat moet je,iemand die ziek is is afhankelijk.
Arabesk schreef:Niemand klaagt over de prijs van de Anky dekjes maar wel over medicijnen....
mirmar schreef:Arabesk schreef:Niemand klaagt over de prijs van de Anky dekjes maar wel over medicijnen....
Reageer niet heel vaak maar hier wil ik toch wel even op reageren.
Dit vind ik wel een beetje kort door de bocht, sorry, een dekje koop je vaak eenmalig en denk dat echt niet iedereen elke dag een dekje koopt of zelfs maar 1 keer in de maand ofzo.
Ikzelf koop sowieso geen Anky dekjes en alleen als ik er 1 nodig heb, denk dat er vele met mij zijn.
Dus kan me best voorstellen dat mensen die pillen prijzig vinden als ze de rest van de tijd deze moeten geven.
Grobbebol schreef:Ik bedoel ook niet dat ik denk dat de bloedtesten beinvloed worden. Al is dat misschien wel een goede vraag.
Het is gewoon raar dat een leverancier van medicijnen het alleenrecht heeft van levering van die medicijnen en dan zogenaamd coulant is door gratis testen te verschaffen.
Grobbebol schreef:Gezien je reactie hierboven denk ik dat je niet goed begrijpt waar het topic over gaat Safina.
mirmar schreef:Arabesk schreef:Niemand klaagt over de prijs van de Anky dekjes maar wel over medicijnen....
Dit vind ik wel een beetje kort door de bocht, sorry, een dekje koop je vaak eenmalig en denk dat echt niet iedereen elke dag een dekje koopt of zelfs maar 1 keer in de maand ofzo.
Ikzelf koop sowieso geen Anky dekjes en alleen als ik er 1 nodig heb, denk dat er vele met mij zijn.
Dus kan me best voorstellen dat mensen die pillen prijzig vinden als ze de rest van de tijd deze moeten geven.
N4N4 schreef:@minimelona
Ik lees dat er veel ervaring bij u/jou zit..
Wat is de beste tijd om te testen ?
Ben zelf niet zo van de gratis testen , maar wil mijn paard wel laten testen op cushing .. wat is wijsheid
Toch nu doen in de SR of nog een maandje wachten
N4N4 schreef:@minimelona
Ik lees dat er veel ervaring bij u/jou zit..
Wat is de beste tijd om te testen ?
Ben zelf niet zo van de gratis testen , maar wil mijn paard wel laten testen op cushing .. wat is wijsheid
Toch nu doen in de SR of nog een maandje wachten