Van nooit een deken nu toch een regendeken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 17:12

Fijn dat je wat met je gevoel hebt gedaan. Ik wist ook even niet hoe ik het beter kon omschrijven, het was niet mijn bedoeling om lomp te doen. Wel krijg ik af en toe behoorlijk de kriebels van die heel principiële mensen die hun dier laten lijden onder hun principes, die verhaaltjes van de paardnatuurlijkmaffia geloven enz. Maar kennelijk ben jij niet zo iemand.

Super dat hij met slechter weer binnenkort op stal kan. En hopelijk heeft hij de komende dagen wat aan z'n deken +:)+

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-17 17:19

Koper schreef:
Fijn dat je wat met je gevoel hebt gedaan. Ik wist ook even niet hoe ik het beter kon omschrijven, het was niet mijn bedoeling om lomp te doen. Wel krijg ik af en toe behoorlijk de kriebels van die heel principiële mensen die hun dier laten lijden onder hun principes, die verhaaltjes van de paardnatuurlijkmaffia geloven enz. Maar kennelijk ben jij niet zo iemand.

Super dat hij met slechter weer binnenkort op stal kan. En hopelijk heeft hij de komende dagen wat aan z'n deken +:)+

Haha nee ik vind het belangrijk om mijn paard zijn behoefte te volgen en tot nu toe had hij nooit de behoefte aan een deken. Nu wel en daar moet ik ook even aan wennen. Over het hoe en wat enzo. Hij had eerder een schuilstal maar daar stond hij nooit in. Helaas nu even niet omdat we bij de vorige plek noodgedwongen weg moesten en dus verhuist zijn naar een andere stal waar we die luxe even niet hebben. Erg jammer vind ik zelf ook...
Ik denk dat we tot die periode dat hij s nachts weer op stal gaat het goed moeten redden met de deken die ik nu voor hem heb :)

Het gaat nu namelijk heel goed met hem, hij is heel fit, absoluut niet mager en het allerbelangrijkste heel blij. Hopelijk houden we dat vol!

Manadeluca

Re: Van nooit een deken nu toch een regendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 17:25

Wat een leuk paardje.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 15:33

Mijn paard stond laatst te bibberen dus zijn tegen daken opgedaan. Bij beter weer gaat hij weer af.