Kreupel paard met een dik been..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienKiss

Re: Kreupel paard met een dik been..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 23:01

Ach wat erg! Wat erg!!!!! Was het inderdaad einschuss?

xKimpjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 11:11

We weten niet precies wat het was maar de dierenarts gaf aan dat ze hoefbevangen was geworden aan het andere been waardoor ze op geen van beide benen meer kon staan. Ik dacht echt dat we de goede kant op gingen maar het mocht niet baten.

De da zei dat er nog wel een optie was om haar op te hijsen met een kraan etc. maar ik wilde dat ze uit haar lijden werd verlost.

Ik ben compleet gebroken en ik blijf maar huilen, iets wat zo’n groot deel van je leven was gewoon in een keer weg, ik wens niemand deze pijn toe.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:59

Ach wat is dat snel gegaan... jeetje. Dappere beslissing van je. Maar wat vreselijk voor je. Sterkte!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 14:07

Vreselijk dat het zo is geëindigd en je je maatje hebt moeten laten gaan, heel veel sterkte met dit grote verlies. Doet zo vreselijk veel pijn om iets wat je zo dierbaar is kwijt te raken :(:)

bruintje123

Re: Kreupel paard met een dik been..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 14:15

Heel veel sterkte.

Gaat het om het oudere paardje in je profiel?
Soms zijn die ook gewoon ineens op.
En dan kun je dokteren wat je wilt, maar dat werkt dan niet meer.
Goede beslissing om hem dan te laten gaan ipv nog op te takelen. Geeft aan dat je veel van hem hield.

xKimpjeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 16:02

bruintje123 schreef:
Heel veel sterkte.

Gaat het om het oudere paardje in je profiel?
Soms zijn die ook gewoon ineens op.
En dan kun je dokteren wat je wilt, maar dat werkt dan niet meer.
Goede beslissing om hem dan te laten gaan ipv nog op te takelen. Geeft aan dat je veel van hem hield.

Jep dat is ze.. Ja het ging opeens de laatste maanden veel slechter, ze werd dunner en het ging van een hoefzweer de ene week naar einschuss in de andere week.. Dan zie je hoe snel zoiets kan gaan.