Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urbiezira schreef:Ze hebben vandaag het paard op hun kosten opnieuw klinisch laten keuren (was in overleg met ons geweest). Dat is bij een andere dierenarts die ik zelf heb uitgekozen, omdat de dierenarts waarbij we eerst waren geen plek had.
Nu vind deze dierenarts hem wel goed, terwijl ik hem op het filmpje eigenlijk nog niet 100% vind, en mijn instructeur ook niet. Dierenarts zegt dat het kan komen door onbalans (paard wordt nooit gelongeerd en al helemaal niet op het harde) dus zij vind het goed.
Wat ik nu heb gedaan is andere dierenartsen gebeld die ik ken uit mijn verleden, en die gaan voor mij even naar het filmpje kijken. Maar ik zou het heel fijn vinden om van jullie wellicht ook info te krijgen. Ik kan het filmpje ook even via de whatsapp sturen, als iemand dat voor mij zou willen beoordelen.
Verder zitten wij zelf nu heel erg te twijfelen of we dit wel aandurven. Als beide van mijn eigen dierenartsen zeggen dat het wel meevalt dan gaan we maandag "voor het eggie" keuren, maar als er ook maar enige twijfel is dan houdt het hier helaas op.
MarjanB schreef:Ik zou eerst klinisch laten keuren en dan met de foto's beginnen bij de koot en de DA vragen per foto te beoordelen. Het gebeurt namelijk ook dat ze gewoon eerst alle foto's maken en dan pas gaan kijken. Waar laat je keuren?
Urbiezira schreef:@bigone: inderdaad het been waar die chip zat, zowel op de harde volte als de buigproef nét aan.
Ik zal nu moeten gaan bellen om het te laten weten. Bah, dit zijn echt rottige momenten. Ik ben hier zo slecht in, voel me heel rot.
bigone schreef:Helemaal geen gezeik, dit is voor mij de bevestiging dat het paard zeer waarschijnlijk niet goed is en zij reageren hun frustratie nu op jou af, welkom in de paardenhandel. Neem de tijd en blijf heel goed opletten.
Quir schreef:bigone schreef:Helemaal geen gezeik, dit is voor mij de bevestiging dat het paard zeer waarschijnlijk niet goed is en zij reageren hun frustratie nu op jou af, welkom in de paardenhandel. Neem de tijd en blijf heel goed opletten.
Dit inderdaad.![]()
Je hebt er goed aan gedaan het niet te doen, dit bevestigd het alleen maar...